nick Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Jeg skulle finne ei jakke til nick Jr i morges, men fant den ikke i skapet i yttergangen. Dette er et vanlig skap, 240 høyt, 80 cm bredt og 60 dypt (jeg har målt). Ryggen er litt bedre i dag, så jeg bestemte meg for å tømme skapet. Dette var det jeg fant: 1 stor parkdress 3 små parkdresser 1 innerfor til liten parkdress 6 herrejakker 1 dry as a bone australsk utejakke 1 dress. 2 dressposer 1 ryggsekk 2 bagger 1 skinnbukse 2 gardiner 2 herrefrakker 4 kåper 2 gensere 1 poncho 9 damejakker 6 guttejakker 1 sett beskyttere for rulleskjøteaktiviteter 9 par sko, 3 av dem i de originale skoboksene. Tror aldri de har vært pakket opp. Hvordan er dette mulig?????? Jeg tør ikke en gang å tenke på hva som befinner seg i vårt walk in closet. 0 Siter
Gjest Merlen Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Hahahaha, jeg ler så jeg rister! ps! Vi har en hel låve med stæsj, har ingen idé om hva som befinner seg der. Liste kommer når den er tømt 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Det jeg stusset mest på er hvorfor du henger opp gardiner i garderobeskapet. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Helt utrolig!!!! Tror faktisk det er mer enn det vi har i vårt skap - selv om det også er temmelig fullt. Bre frakkene/kåpene (4 stk) tar jo stor plass... Nå minner du meg forresten på at jeg har lovet Mariaflyfly at jeg skal rydde i kottene.... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Helt utrolig!!!! Tror faktisk det er mer enn det vi har i vårt skap - selv om det også er temmelig fullt. Bre frakkene/kåpene (4 stk) tar jo stor plass... Nå minner du meg forresten på at jeg har lovet Mariaflyfly at jeg skal rydde i kottene.... ''Nå minner du meg forresten på at jeg har lovet Mariaflyfly at jeg skal rydde i kottene....'' Og hun ser deg. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 ''Nå minner du meg forresten på at jeg har lovet Mariaflyfly at jeg skal rydde i kottene....'' Og hun ser deg. Huff da - var du der? Big Sister ;-) 0 Siter
nick Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Skrevet 27. mai 2011 Det jeg stusset mest på er hvorfor du henger opp gardiner i garderobeskapet. Det var gardiner til gangen som vi fikk sydd før vi kom hjem fra utlandet, De passet ikke, så de har endt opp i skapet. De også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Huff da - var du der? Big Sister ;-) Hva skal du gjøre i helga? 0 Siter
-ssi Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Ble inspirert til å ta et raid i garderobeskapet selv nå... Kommer tilbake med rapport hvis jeg finner veien ut igjen. 0 Siter
laban Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Jeg trodde dere var to voksne og en guttunge, men nå lurer jeg på om jeg husker feil og at familien er atskillig større... Likevel fikk innlegget meg til å føle meg som et skikkelig ordensmenneske, så takk og fortsatt god bedring for ryggen! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Hva skal du gjøre i helga? Hrmpfff... Jeg har jo litt planer da.....: *I ettermiddag - besøke ei venninne som skriver sanger og lytte til de to siste som er spilt inn i studio og være fagmann som "lytter uten å være ekspert" for å høre om det er godt nok. *I kveld - se på finalen i Norske talenter sammen med ungene *I morgen formiddag - være med korpsjenta til byen og høre henne spille *I morgen ettermiddag - ENTEN ut til min far og hjelpe ham med å vaske ned de rommene han har ryddet - ELLER kanskje ta en aldri så liten sjau i skapene og kottene hjemme... *Søndag: Samme som lørdag ettermiddag + evt en hyggelig familieaktisvitet av foreløpig ukjent form. 0 Siter
Gjest dette funker perfekt Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Jeg har bare et tips, som jeg selv følger slavisk! Det er å alltid kaste noe når man handler noe. En venninne av meg som er lege, sa engang at hun hadde penger nok til at alle kunne få de klærne de ville til envher tid. Men hun hadde en regel på at alle kun skulle ha et lite utvalg av hvert, og heller få nytt når ting ble utslitt. Det resulterte i mindre klesvask, bedre plass i kleskapet, og full kontroll på hva som passet. Så dette har jeg også innført. Så når jeg kjøper noe, så kaster jeg tilsvarende. Funker perfekt! 0 Siter
Axcia Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 -omg. Du minner meg på at jeg skal rydde i helga ;-I 0 Siter
Sofline Skrevet 27. mai 2011 Skrevet 27. mai 2011 Det minner om skapene våre. Jeg bør også rydde opp! 0 Siter
-ssi Skrevet 28. mai 2011 Skrevet 28. mai 2011 Melder tilbake etter vellykket skap-raid: 1 ullkåpe 1 plast regnkåpe (til å ha over bunad) 1 regnbukse 3 vinterjakker (dame) 1 foret regntøysett 1 ubrukt mc-jakke 1 regnsett (herre) 2 arbeidsjakker (herre) 1 herrejakke 1 ryggsekk, innhold: 1 par aerobicsko 1 par krykker 2 par fjellstøvler str. 39 1 par vintersko str. 39 1 par boots str. 39 1 par finsko str. 39 1 par skistøvler str. 44 2 par sandaler (str. 39 og 44) 2 par fotballsko str. 44 1 fleecejakke (herre) 2 sykkelhjelmer 1 vinterkjeledress 2 soveposer 1 telt (!) 4 fakler 1 pose gamle meiseboller (?!?) 1 pose "Villfuglblanding" Diverse luer, votter og skjerf Diverse sykkellykter, hundehalsbånd. verktøy... Det jeg ikke fant, og som burde vært der, er flytevesten min... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.