Håpløst liv Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har enorme konsentrasjonsvansker. Hva er det som kan forbedre konsentrasjonen ? 0 Siter
ekte nick Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Det er vanskelig å si noe om før du vet årsaken til konsentrasjonsvanskene. Det kan jo være alt fra: AHDH,depresjon, psykiske traumer, slag mot hodet, ME, osv osv. Be legen om en skikkelig utredning. 0 Siter
Gjest lurer på det meste Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Er som ekte nick sier mange grunner, men min erfaring er at jeg bedrer min konsentrasjon ved mye fysisk aktivitet, riktig kosthold og å unngå stress. Jeg sliter med samme problem. 0 Siter
100%ull Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 . Jeg praktiserte meditasjon for en del år tilbake... Dette ga store resultater med økt konsentrasjon for mitt vedkommende i denne tiden... Kanskje verd å prøve for deg også? 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Gjør som ekte nick sier, gå til legen med dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.