Gå til innhold

Vi får det vi fortjener av politikere

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

http://www.dagbladet.no/2011/05/30/nyheter/planking/bystyret/16731591/

Voksne menn oppfører seg som russen - inne i Stortinget.

'' - Det er en hån mot talerstolen og det er å håne en kollega i bystyret som er bekymret for trenden. Når han gjør det, sier han til alle at det er helt greit, sier Høyre-representanten Bjørn-Frode Schjelderup.''

Det er vanskelig å si seg uenig. Herregud!

Fortsetter under...

Annonse

ShitDiddelyDo

Joda, det er barnslig, men det er da enda verre å ta det opp fra talerstolen!

Med vennlig hilsen

Jeg er enig i at det er latterlig å ta opp planking på Stortinget, det vil jeg tro de fleste er, men jeg er neimen ikke sikker på hva som er verst.

Men de to trodde sikkert de var kule, og for alt jeg vet synes folket det de to gjorde var kult. Jeg ser jo at dette har blitt veldig populært, sykt nok.

Jeg er enig i at det er latterlig å ta opp planking på Stortinget, det vil jeg tro de fleste er, men jeg er neimen ikke sikker på hva som er verst.

Men de to trodde sikkert de var kule, og for alt jeg vet synes folket det de to gjorde var kult. Jeg ser jo at dette har blitt veldig populært, sykt nok.

Det er jo ikke Stortinget, men Bystyret i Bergen!

'nough said!

;-)

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Det er jo ikke Stortinget, men Bystyret i Bergen!

'nough said!

;-)

Med vennlig hilsen

Ah. Bystyret i Bergen. Bergensere.

Da var det ikke mer enn forventet. Jeg orket ikke lese mer enn det med uthevet skrift, og trodde det var på Stortinget. :)

Annonse

Nå er verken Venstre eller Arbeiderpartiet sosialister, men ikke la fakta plage deg.

Med vennlig hilsen

''Nå er verken Venstre eller Arbeiderpartiet sosialister, men ikke la fakta plage deg.

''

Det finnes ulike definisjoner av hva en sosialist - eller sosialisme - er, men i følge wikipedia anses Arbeiderpartiets tilhengere som sosialister.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Sosialist

''Nå er verken Venstre eller Arbeiderpartiet sosialister, men ikke la fakta plage deg.

''

Det finnes ulike definisjoner av hva en sosialist - eller sosialisme - er, men i følge wikipedia anses Arbeiderpartiets tilhengere som sosialister.

http://nn.wikipedia.org/wiki/Sosialist

Hei,

Jeg vil nå si at et parti som er for en børs, aksjeselskap, ubegrenset privat eierskap, osv osv, knapt nok kan kalles "sosialistisk" lengre, men sosialdemokratisk. Ap er ikke så forskjellig fra Venstre, og ikke engang fra Høyre, så ordet "sosialist" passer bare ikke lengre, mener jeg.

Med vennlig hilsen

ShitDiddelyDo

Jeg synes det var verre å ta dette med planking opp på talerstolen som egen sak.

At disse to politikerne "planket" i en pause, var vel bare litt humor vel?

Synes ikke dette var så galt.

Jeg er usikker, og er generelt skeptisk til voksne menn som driver med sånt.

Men nå ser jeg jo at de var bergensere ...

Personen som mente planking var en sak for bystyret var sannsynligvis også bergenser.

Denne informasjonen setter det hele i et nytt lys. ;)

Gjest prust

Jeg er usikker, og er generelt skeptisk til voksne menn som driver med sånt.

Men nå ser jeg jo at de var bergensere ...

Personen som mente planking var en sak for bystyret var sannsynligvis også bergenser.

Denne informasjonen setter det hele i et nytt lys. ;)

At det var bergensere ;-) ?

Mjo - jeg synes nå litt humor kan være på sin plass av og til, i alle fall når det fjolles om ganske harmløse saker.

Er klar over at en i Australia døde, men ellers synes jeg nå at dette var litt morsomt - så lenge de ikke gjør altfor halsbrekkende stunts.

Om en måned er trenden sikkert gått over.

ShitDiddelyDo

At det var bergensere ;-) ?

Mjo - jeg synes nå litt humor kan være på sin plass av og til, i alle fall når det fjolles om ganske harmløse saker.

Er klar over at en i Australia døde, men ellers synes jeg nå at dette var litt morsomt - så lenge de ikke gjør altfor halsbrekkende stunts.

Om en måned er trenden sikkert gått over.

Ja, og vi får se positivt på det: Det var ingen som tok opp poke-problematikken, ei heller (så vidt vi vet) ingen som poket hverandre i Bystyret. Det er da noe. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...