Gjest Carceri Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Røyker dere om natta? Det gjør jeg, naboene lurer vel for jeg må ut. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Røyker alt jeg orker. Våkner jeg om natten, røyker jeg som regel. 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Røyker alt jeg orker. Våkner jeg om natten, røyker jeg som regel. Blir mye royking, kaffe og (ikke om natta da). Har fått dilla på den nye iskaffen, ganske dyrt for en liten svett. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Blir mye royking, kaffe og (ikke om natta da). Har fått dilla på den nye iskaffen, ganske dyrt for en liten svett. Jeg drikker ikke kaffe, men er fæl på colaen... Dyrt ja..Usj.. Kjøper heldigvis aldri røyk i butikken, det er jo ran på åpenlys dag! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Røyker alt jeg orker. Våkner jeg om natten, røyker jeg som regel. Er du sørlending? Jeg røyker også altfor mye.... 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Er du sørlending? Jeg røyker også altfor mye.... Ohh yes, det er jeg. Selveste bibelbeltet. Rart man røyker og drikker?! 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg drikker ikke kaffe, men er fæl på colaen... Dyrt ja..Usj.. Kjøper heldigvis aldri røyk i butikken, det er jo ran på åpenlys dag! Drikker jeg ikke kaffe er det pepsi max der går i, 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Drikker jeg ikke kaffe er det pepsi max der går i, Usj, den brusen smaker jo hoggorm.... ;p 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Jeg drikker ikke kaffe, men er fæl på colaen... Dyrt ja..Usj.. Kjøper heldigvis aldri røyk i butikken, det er jo ran på åpenlys dag! Må jo bare ut å røyke jeg nå,mmm 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Må jo bare ut å røyke jeg nå,mmm Kos deg. 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Usj, den brusen smaker jo hoggorm.... ;p Hoggorm har jeg ikke smakt Men liker pepsi max bedre enn cola, syns cola er tam. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Hoggorm har jeg ikke smakt Men liker pepsi max bedre enn cola, syns cola er tam. Hehe. Uff, nei jeg kliker kun cola. Pepsi går i nøden, men da må den være iskald. 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Hehe. Uff, nei jeg kliker kun cola. Pepsi går i nøden, men da må den være iskald. *liker 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ja, jeg gjør det. Legger meg mellom 3 og 4 og må ut å ha den siste, men det hender jeg setter meg på kjøkkenet for det er slitsomt å kle på seg for det er kaldt om natta og jeg fryser i antrekket ) 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ja, jeg gjør det. Legger meg mellom 3 og 4 og må ut å ha den siste, men det hender jeg setter meg på kjøkkenet for det er slitsomt å kle på seg for det er kaldt om natta og jeg fryser i antrekket ) Og jeg sitter med hodet langt inni peisen. *knise* 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ohh yes, det er jeg. Selveste bibelbeltet. Rart man røyker og drikker?! Aner ikke;) Men jeg elsker å på her på sørlandet, om vi drikker/røyker eller er ingen av delene;) Jeg er troende, men både røyker og drikker, men tror Jesus elsker meg likevel;) Går ikke på møter eller bedehus, for det er ikke noe for meg, men går gjerne på en pub, og skjuler ikke hva jeg er! Utrolig hvor mye respekt man møter da;) ER du født sørlendinng? 0 Siter
Dark-Angel 82 Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Aner ikke;) Men jeg elsker å på her på sørlandet, om vi drikker/røyker eller er ingen av delene;) Jeg er troende, men både røyker og drikker, men tror Jesus elsker meg likevel;) Går ikke på møter eller bedehus, for det er ikke noe for meg, men går gjerne på en pub, og skjuler ikke hva jeg er! Utrolig hvor mye respekt man møter da;) ER du født sørlendinng? Hehe, good! Jeg er nok ikke noen fast gjest i verken kirken eller et av de sytten bedehusene her jeg heller, men jeg tror nok jeg skal nok innta perleporten med storm når den dagen kommer. Jaja, født og oppvokst sørlending. Og stolt av det. Trives kjempe godt her. 0 Siter
Gjest Carceri Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Hehe. Uff, nei jeg kliker kun cola. Pepsi går i nøden, men da må den være iskald. Box er best 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mai 2011 Skrevet 30. mai 2011 Ja, jeg gjør det. Legger meg mellom 3 og 4 og må ut å ha den siste, men det hender jeg setter meg på kjøkkenet for det er slitsomt å kle på seg for det er kaldt om natta og jeg fryser i antrekket ) Jeg røyker inne, men jeg er stort sett alene her, bortsett fra katten da;)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.