Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dark-Angel 82
Skrevet

Box er best :)

Og glass aller best. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dark-Angel 82

27

• Dorthe

19

• hidi, the scorpion

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og jeg sitter med hodet langt inni peisen. *knise* ;)

Men det smaker innmari godt. Etterat jeg begynte å røyke ute eller under vifta så smaker røyken mye bedre og jeg røyker mye mindre. Det eneste kjipe er at venninnene mine ikke vil komme på besøk til meg lenger fordi jeg ikke røyker i stua.

Dark-Angel 82
Skrevet

Men det smaker innmari godt. Etterat jeg begynte å røyke ute eller under vifta så smaker røyken mye bedre og jeg røyker mye mindre. Det eneste kjipe er at venninnene mine ikke vil komme på besøk til meg lenger fordi jeg ikke røyker i stua.

Makan til venninner! Så dårlig....

De aller fleste røyker jo utendørs i dag, så det er jo "rart" å komme til noen som røyker inne...

:)

Gjest Carceri
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Legger meg mellom 3 og 4 og må ut å ha den siste, men det hender jeg setter meg på kjøkkenet for det er slitsomt å kle på seg for det er kaldt om natta og jeg fryser i antrekket :o)

Går i pysj jeg og tykke labber. Litt tak over, regner jo nå. Er fint å sitte å se på stjerner og røyke om natta ;)

Gjest Carceri
Skrevet

Og glass aller best. ;)

Men da er isbiter et must :)

Skrevet

Jeg røyker inne, men jeg er stort sett alene her, bortsett fra katten da;))

Hidi, jeg har gått ned fra 30 til mellom 5-10. Er jeg alene hele dagen blir det ofte bare 5 og de smaker så utrolig mye bedre enn de 30 jeg røyka før.

Jeg røyker det jeg har lyst på altså, det er bare det at alle de andre sigarettene er slike man knapt vet man har røkt. I telefonen og sånt, vet du :o)

Dark-Angel 82
Skrevet

Men da er isbiter et must :)

Åhr, nå ble jeg cola tørst.. *sukk*

Skrevet

Går i pysj jeg og tykke labber. Litt tak over, regner jo nå. Er fint å sitte å se på stjerner og røyke om natta ;)

Jeg kan ikke gå ut i truse og t-skjorte, vi har securitasvakter som går ute på svalgangen tre ganger om natta og dessuten så er naboen pakistaner. Men han driter jeg egentlig i, han har tre drittunger som er slemme med kattene mine som jeg skriver et annet sted

Gjest Carceri
Skrevet

Åhr, nå ble jeg cola tørst.. *sukk*

Og jeg pepsi max tørst, men det er tomt...

Dark-Angel 82
Skrevet

Jeg kan ikke gå ut i truse og t-skjorte, vi har securitasvakter som går ute på svalgangen tre ganger om natta og dessuten så er naboen pakistaner. Men han driter jeg egentlig i, han har tre drittunger som er slemme med kattene mine som jeg skriver et annet sted

Haha, gi dem nå noe å se på Dorthe! ;)

Har de ikke sett det før, er det vel sannelig på tide. ;)

Dark-Angel 82
Skrevet

Og jeg pepsi max tørst, men det er tomt...

Mmmm.. Jeg hadde cola i kjøleskapet.. *slurp*

Nuh skal jeg rulle meg en røyk, så er natten sanrt over for min del. :)

Skrevet

Makan til venninner! Så dårlig....

De aller fleste røyker jo utendørs i dag, så det er jo "rart" å komme til noen som røyker inne...

:)

Alle mine venninner røyker og alle røyker inne. Jeg er den eneste som ikke gjør det og egentlig er jeg grei for jeg har en nydelig stol på kjøkkenet som de kan sitte i og det er jammen meg inne og verandaen min er full av blomster og gode stoler der også. Men de kommer ikke.

Dark-Angel 82
Skrevet

Alle mine venninner røyker og alle røyker inne. Jeg er den eneste som ikke gjør det og egentlig er jeg grei for jeg har en nydelig stol på kjøkkenet som de kan sitte i og det er jammen meg inne og verandaen min er full av blomster og gode stoler der også. Men de kommer ikke.

Det syns jeg er dårlig gjort...

Gjest Carceri
Skrevet

Morgenkåpe?

Bruker det og jeg! Tror naboen lurer på meg av og til, tror de tror jeg aldri sover. Men gjør jo det :)

Drittunger som plager katter!!!

Gjest Carceri
Skrevet

Mmmm.. Jeg hadde cola i kjøleskapet.. *slurp*

Nuh skal jeg rulle meg en røyk, så er natten sanrt over for min del. :)

Over? Skal du stå opp? Eller sove mener du?

Skrevet

Haha, gi dem nå noe å se på Dorthe! ;)

Har de ikke sett det før, er det vel sannelig på tide. ;)

Ungene kikker inn gjennom kjøkkenvindu mitt og de skrek som stukne griser da de så puppene mine en dag det var varmt. Knis, kattene mine bryr seg ikke om puppene mine og minstemann er jo bare hjemme innimellom.

Jeg skulle gjerne vært med på den tøsemarsjen på Grønland i dag, men fikk ingen med meg.

Skrevet

Morgenkåpe?

Bruker det og jeg! Tror naboen lurer på meg av og til, tror de tror jeg aldri sover. Men gjør jo det :)

Drittunger som plager katter!!!

Nei, det får jeg ikke på meg, det blir skikkelig pes.

Skrevet

Det syns jeg er dårlig gjort...

Det synes jeg også, men de synes vel at jeg trenger og straffes for det. De vet veldig godt at jeg ikke kan gå på besøk til noen av dem.

Dark-Angel 82
Skrevet

Over? Skal du stå opp? Eller sove mener du?

Må vel prøve å sove litt. Skal jo snart oppigjen. :)

Gjest Carceri
Skrevet

Nei, det får jeg ikke på meg, det blir skikkelig pes.

Slenge et teppe rundt deg?

Det gjør jeg og noen ganger, hvis vi er to som røyker. Koselig med hver sitt teppe. Men er jo "loner" her jeg bor nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...