Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dark-Angel 82
Skrevet

Ungene kikker inn gjennom kjøkkenvindu mitt og de skrek som stukne griser da de så puppene mine en dag det var varmt. Knis, kattene mine bryr seg ikke om puppene mine og minstemann er jo bare hjemme innimellom.

Jeg skulle gjerne vært med på den tøsemarsjen på Grønland i dag, men fikk ingen med meg.

Hahahaha!

Tøsemarsj? Hva er det? Hehe, hørtes artig ut! ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dark-Angel 82

27

• Dorthe

19

• hidi, the scorpion

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Carceri
Skrevet

Må vel prøve å sove litt. Skal jo snart oppigjen. :)

Ja,går fort de nettene! God natt :)

Dark-Angel 82
Skrevet

Det synes jeg også, men de synes vel at jeg trenger og straffes for det. De vet veldig godt at jeg ikke kan gå på besøk til noen av dem.

Og disse kaller du venner? Makan til venner....

Kom sørover du. ;)

Skrevet

Slenge et teppe rundt deg?

Det gjør jeg og noen ganger, hvis vi er to som røyker. Koselig med hver sitt teppe. Men er jo "loner" her jeg bor nå.

Men jeg bor alene og har ingen til å bære teppet for meg. Kjøkkenet er greit når det er kaldt :o)

Dark-Angel 82
Skrevet

Nei, det får jeg ikke på meg, det blir skikkelig pes.

Ponsjo Dorte, Ponsjo! *smile* ;)

Dark-Angel 82
Skrevet

Ja,går fort de nettene! God natt :)

Ja, alt for fort... Stillheten er ikke oppskrytt.. Deilig å sitte oppe litt utover syns jeg. :)

Nattinatt!

Gjest Carceri
Skrevet

Men jeg bor alene og har ingen til å bære teppet for meg. Kjøkkenet er greit når det er kaldt :o)

Okay, lettest slik da ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Hidi, jeg har gått ned fra 30 til mellom 5-10. Er jeg alene hele dagen blir det ofte bare 5 og de smaker så utrolig mye bedre enn de 30 jeg røyka før.

Jeg røyker det jeg har lyst på altså, det er bare det at alle de andre sigarettene er slike man knapt vet man har røkt. I telefonen og sånt, vet du :o)

Dorthe, jeg røyker fordi jeg er dønn avhengig av sigaretter! Røyker mer enn tjue om dagen, og jeg røyker inne:( Jeg hoster og katten hoster litt også...

Men jeg er mye mer aktiv enn før, og tenker å ta opp hekløing igjen, for røyker jeg mye mindre...

Poenget er vel at jeg kjeder meg som uføretrygdet, men vet det er lite jeg kan gjøre.

Skrevet

Hahahaha!

Tøsemarsj? Hva er det? Hehe, hørtes artig ut! ;)

Demonstrasjon pga alle voldtektene og de som sier det er jentenes skyld fordi de kler seg utfordrende og drikker. Det var på kveldsnytt i dag og jentene var så stilige. Du hadde elsket å gå i den demostrasjonen. Du vet, man starter på Grønland fordi bydelen der mener at ingen skal kysse på gata eller ha korte skjørt for de støter alle muslimene som bor der og det kan vi ikke finne oss i.

Det var homsedemonstrasjon der for ikke lenge siden, den tror jeg SDD så, men da var det slik at alle skulle leie en av samme kjønn :o)

Skrevet

Og disse kaller du venner? Makan til venner....

Kom sørover du. ;)

Det var jo det jeg skulle, men det ser jo dårlig ut nå da.

Dark-Angel 82
Skrevet

Demonstrasjon pga alle voldtektene og de som sier det er jentenes skyld fordi de kler seg utfordrende og drikker. Det var på kveldsnytt i dag og jentene var så stilige. Du hadde elsket å gå i den demostrasjonen. Du vet, man starter på Grønland fordi bydelen der mener at ingen skal kysse på gata eller ha korte skjørt for de støter alle muslimene som bor der og det kan vi ikke finne oss i.

Det var homsedemonstrasjon der for ikke lenge siden, den tror jeg SDD så, men da var det slik at alle skulle leie en av samme kjønn :o)

Ååå, jeg skulle bodd i Oslo asså.... Hadde glatt gått med deg! :D

Dark-Angel 82
Skrevet

Det var jo det jeg skulle, men det ser jo dårlig ut nå da.

Mhm... Men satser på at neste sommer går det i boks! :D

Skrevet

Ponsjo Dorte, Ponsjo! *smile* ;)

Godt forslag, det mener jeg, skal se hva jeg finner neste gang jeg er i klesbutikken. Kanskje de har på Youngstorget i silke.

Dark-Angel 82
Skrevet

Godt forslag, det mener jeg, skal se hva jeg finner neste gang jeg er i klesbutikken. Kanskje de har på Youngstorget i silke.

Genialt! Er bare løfte litt på snippen om naboene stikker hodet ut. ;)

Skrevet

Dorthe, jeg røyker fordi jeg er dønn avhengig av sigaretter! Røyker mer enn tjue om dagen, og jeg røyker inne:( Jeg hoster og katten hoster litt også...

Men jeg er mye mer aktiv enn før, og tenker å ta opp hekløing igjen, for røyker jeg mye mindre...

Poenget er vel at jeg kjeder meg som uføretrygdet, men vet det er lite jeg kan gjøre.

Jeg er dønn avhengig jeg også. Nå må jeg på kjøkkenet å røyke etter alt det røykepratet.

Men jeg har hørt at unger som lukter røyk blir mobbet og får ikke komme på besøk til andre unger fordi foreldrene synes de lukter vondt så da får jeg la være å røyke for minstemann har blitt mobbet nok for alt annet som jeg ikke kan gjøre noe med

Skrevet

Ååå, jeg skulle bodd i Oslo asså.... Hadde glatt gått med deg! :D

Det tror jeg du hadde og da skulle vi ha hatt det gøy.

Dark-Angel 82
Skrevet

Det tror jeg du hadde og da skulle vi ha hatt det gøy.

Ohh yes! :D

Skrevet

Mhm... Men satser på at neste sommer går det i boks! :D

Ja, det kan vi satse på, vi får krysse fingre for det

Skrevet

Genialt! Er bare løfte litt på snippen om naboene stikker hodet ut. ;)

Hoho, nå brølte jeg her. Jeg er ikke alltid så snill jeg altså, det er ikke bare unger som har temperament her i huset, jeg kan bli skikkelig slem hvis noen er slemme med mine. Jeg så den ene jenta på ca 5 år brølte og slo Snaxy over ryggen i forigårs, hun satt på hennes vogn. De har selvfølgelig masse dritt på svalgangen, til og med en gammel, råtten hagehuske.

Dark-Angel 82
Skrevet

Hoho, nå brølte jeg her. Jeg er ikke alltid så snill jeg altså, det er ikke bare unger som har temperament her i huset, jeg kan bli skikkelig slem hvis noen er slemme med mine. Jeg så den ene jenta på ca 5 år brølte og slo Snaxy over ryggen i forigårs, hun satt på hennes vogn. De har selvfølgelig masse dritt på svalgangen, til og med en gammel, råtten hagehuske.

Herregud, at det går ann! Du har vært uheldig med naboene dine.. Du må få deg en lite soft gun... evt paintball.. Går fint å snike den under ponsjoen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...