Gå til innhold

Hvor er nøkkelkortet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Nøkkelkortet til jobb er borte. Har vært borte to-tre uker, og jeg har tenkt at det kommer til å dukke opp... av seg selv. Vel, det har ikke skjedd.

Vanligvis henger jeg det i nøkkelskapet når jeg kommer hjem, eller har det i jakkelomma eller legger det i vinduskarmen.

Har lett følgende steder:

*I alle jakkelommer og bukselommer i gangen, på badet og på vaskerommet

*I begge bilene

*I alle skuffene i kommoden i gangen

*På kontoret

*Under salongbordet i stua og i aviskorga

*I vinduskarmene på kjøkkenet

Hvor søren kan det være? Jeg kommer meg jo ut og inn på jobb, men bare når andre er der. Hadde tenkt å gå tidlig i morgen, men risikerer jo da å ikke komme inn... :-(

Hvor kan det være? Et hvitt plastkort med ei sort snelle på.

Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Dark-Angel 82
Skrevet

Usj da.. Det kan ikke ha fallt utav jakkelommen en plass?...

Gjest prust
Skrevet

Usj da.. Det kan ikke ha fallt utav jakkelommen en plass?...

Jo, det er det jeg er redd for - at det enten har falt ut eller om noen her hjemme kan ha kastet det...

Dark-Angel 82
Skrevet

Jo, det er det jeg er redd for - at det enten har falt ut eller om noen her hjemme kan ha kastet det...

Får håpe det dukker opp.. Kanskje noen "synske" her inne som kan bidra mer. :)

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Skittentøykurven?

Gjest prust
Skrevet

Skittentøykurven?

Hm - der har jeg ikke sett! Skal sjekke :-)

brilleslangen
Skrevet

se mellom setene i bilen(en gang til..) har opplevd selv at jeg viste noe hadde vært med i bilen engang, men jeg fant det ikke, men tilslutt dukket det opp imellom bilsetene.. nedi det smale oppenrommet mellom kassen til håndbrekket og setet.. så jeg foreslår at du saumfarer nedi der..

mariaflyfly
Skrevet

I ei annen veske enn den du pleier å bruke?

Skrevet

Jeg sykler forbi flere store arbeidsplasser på vei til og fra jobb, og har funnet slike kort der det står parkerte biler i arbeidstiden. Hvis man har det i hånden eller lomma når man åpner bilen, kan det lett forsvinne ned på bakken eller i en "sprekk" langs setet i bilen.

Prøv å tenk over hvor du gjør av kortet når du forlater jobben.

Jeg mistet mitt eget helt uforklarlig i vinter - jeg visste jeg hadde det i hånden da jeg gikk inn i etasjen på jobb, for jeg brukte det i døra. Jeg hadde plukket med meg post og noe annet småtteri, som jeg sorterte da jeg kom innenfor. Etterpå var kortet vekk.

Det hadde havnet i returpapirkassa jeg har på kontoret.

Gjest et sted du glemte du hadde den
Skrevet

Sjekk i lommen på regnfrakken, eller andre jakker du sjelden bruker, og vesker. Prøv å finn ut hva annet du gjorde den dagen, og let gjennom ting du kan ha brukt da.

En gang fant jeg bil-sertifikatet mitt i en skjult lomme på bunaden - et halvt år etter 17.mai.....og etter at jeg for lengst hadde søkt om et duplikat.

Skrevet

Det ligger ett eller annet sted på en eller annen dass.

Skrevet

De gangene mitt kort har vært borte, har det dukket opp igjen i en annen veske, en annen (dress)jakke, eller bare innimellom noen papirer el annet rot hvor jeg trodde jeg hadde lett grundig nok.

Gjest tror jeg da :o)
Skrevet

sikkert sklidd ut av lomma ii bilen. Det gjørmitt av og til. Ligger ved siden av bilsetet..

Skrevet

Sjekk grundig under setene i bilen. Lukk opp alle bildørene og sjekk i alle sprekker. Jeg lette etter lommeboka mi i ei uke, fikk nytt førerkort og nytt bankkort. Så åpna jeg bakdøra på høyre side, og ut falt lommeboka. Den lå mellom setet og døra.

Gjest klarsynt
Skrevet

Det har du nok mista på butikken...

Gjest prust
Skrevet

Det har du nok mista på butikken...

Tvilsomt. Pleier ikke være innom butikken rett etter jobb.

Har fått låne et ekstrakort nå, inntil det gamle dukker opp....

Gjest prust
Skrevet

Sjekk grundig under setene i bilen. Lukk opp alle bildørene og sjekk i alle sprekker. Jeg lette etter lommeboka mi i ei uke, fikk nytt førerkort og nytt bankkort. Så åpna jeg bakdøra på høyre side, og ut falt lommeboka. Den lå mellom setet og døra.

Skal ta en gjennomgang av bilene på nytt ja.

Gjest prust
Skrevet

Skittentøykurven?

Det var ikke i noen av skittentøykurvene :-(

Gjest prust
Skrevet

Det ligger ett eller annet sted på en eller annen dass.

Niks. Hadde det blitt lagt igjen på en dass her på jobb, hadde noen funnet det og levert det til hun som administrerer kortet.

Hjemme hadde jeg nok oppdaget det. Kan ikke tro at jeg har hatt det med på andre dasser :-)

Gjest Modern77
Skrevet

Har du sett på vaskerommet/badet der du vasker klær? Kanskje du har tatt det ut av en lomme og satt det vekk et sted der, evnt. at det har falt bak vaskemaskinen?

Du har sikkert satt det på en lur plass...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...