Caloni Makaroni Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg pleier å glemme mitt i lommen på uniformen, og så får jeg det nyvasket tilbake neste morgen. De små plastkortene tåler mye Jeg mistet forøvrig lunsjposen min en gang (med et par brødskiver, frukt og yoghurt). 4-5 uker senere fant jeg den innunder passasjersetet i bilen. Den gikk i søpla, til tross for sultende barn i andre verdensdeler. 0 Siter
fresja Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Da jegb ikke fant nøkkelkortet mitt forleden, fant jeg det senere ik lommen på en jakke jeg sjelden bruker. Da jeg mistet kortet for noen siden, fant jeg det aldri igjen. Etter en stund savnet jeg også bibliotekkortet. Jeg husket da at jeg i en butikk i ferien, hadde tømt nesten hele innholdet i håndveska på golvet, så jeg måtte plukke opp mye. Trolig var det da minst to kort jeg ikke fant. Håper ikke kortet er kommet i hendene på uvedkommende, så de sniker seg inn på din arbeidsplass... 0 Siter
Gjest sammen med mitt? Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Mulig det er samme stedet som mitt? Jeg resignerte til slutt og måtte inrømme jeg hadde mistet det og få et nytt. Var sikker på at det skulle dukke opp rett etter det, men det gjorde ikke det heller. 0 Siter
Gjest Du må få det låst!!! Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Har du husket å melde det mistet så ingen misbruket det i ditt navn? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Har du husket å melde det mistet så ingen misbruket det i ditt navn? Det er ikke merket med noe som har med firmaet å gjøre. Dessuten må en ha kode for å komme inn i bygget utenom åpningstidene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.