Gå til innhold

Verden skal få se bildene

Anbefalte innlegg

Gjest lorang staahl
Skrevet

''Mafiakongen slår tilbake mot Kungen: - Verden skal få se bildene

Meldingen fra mafiaprofilen Mille Markovic (49), som hevder å sitte på kompromitterende kongebilder, er krystallklar: - Hold på hatten, snart skal dere få se på bilder!''

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=10094519

Tåler vi disse bildene da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg tror Knugen er i ferd med å begå en Clinton.det er mye dummere å lyve, enn å tilstå hva han har gjort og heller bagatalisere det. Det vil si, så sant han bare har tittet på disse jentene uten å klå eller ha sex med dem. Har han hatt dem i køya er det nok best å blånekte.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror knugen kommer til å måtte gå av. Ikke fordi han har vært på strippeklubb- eller feid over en og annen han ikke burde feid over, det tåler svenskene, sannsynligvis tåler de også at han har tatt en øl med mafiaen, men jeg tror ikke de kan tåle at han lyver, og den mannen skal vel ikke ha for å ha virket spesielt troverdig i går.

Jeg fatter ikke hva slags rådgivere den mannen der har. Det er egentlig det sykeste av alt. Hva i himmelens navn er det for slags rådgivere som lar den mannen der svare på spørsmål som i går? Som lar ham være så diffus som han var i fjor da han svarte på dette? Som ennå ikke har skjønt at denne mannen ikke er spesielt skarp og derfor bør holdes langt unna journalister?

Det er nødt til å være en hardcore republikaner som gir råd her.

Jaja, tross en engleskole, samtaler med hester og store mediadebatter om hvorvidt det det er farlig å snakke med døde eller ikke, går det svenske kongehuset oss en meget, meget høy gang i galskap. :)

Skrevet

Jeg tror knugen kommer til å måtte gå av. Ikke fordi han har vært på strippeklubb- eller feid over en og annen han ikke burde feid over, det tåler svenskene, sannsynligvis tåler de også at han har tatt en øl med mafiaen, men jeg tror ikke de kan tåle at han lyver, og den mannen skal vel ikke ha for å ha virket spesielt troverdig i går.

Jeg fatter ikke hva slags rådgivere den mannen der har. Det er egentlig det sykeste av alt. Hva i himmelens navn er det for slags rådgivere som lar den mannen der svare på spørsmål som i går? Som lar ham være så diffus som han var i fjor da han svarte på dette? Som ennå ikke har skjønt at denne mannen ikke er spesielt skarp og derfor bør holdes langt unna journalister?

Det er nødt til å være en hardcore republikaner som gir råd her.

Jaja, tross en engleskole, samtaler med hester og store mediadebatter om hvorvidt det det er farlig å snakke med døde eller ikke, går det svenske kongehuset oss en meget, meget høy gang i galskap. :)

Jeg tror ikke han kommer til å gå av. Monarki er (dessverre?) ikke lagt opp som Big Brother hvor man kan stemme ut de man ikke liker og ta inn noen nye.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg tror ikke han kommer til å gå av. Monarki er (dessverre?) ikke lagt opp som Big Brother hvor man kan stemme ut de man ikke liker og ta inn noen nye.

Joda, når presset blir sterkt nok må knugen gjøre sitt for at monarkiet skal bestå, og dersom bildene blir lagt fram vil presset bli enormt. Ingen kan ha en konge som bevisst lyver.

Da vil han gå av og la den populære datteren ta over.

Men jeg lurer på disse rådgiverne hans. Enten hører han ikke på dem eller de er komplett udugelige. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...