Gjest Bipolar58 Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Jeg skjønner hva du mener :-). Denne distansen anser jeg ikke som et tegn på mani. Jeg har kjørt 100 mil på en dag og jeg har bipolar lidelse. No problem. Om du mener du er bipolar er du vel blitt utredet for dette? Nei jeg har diagnosen Ustabil personlighets forstyrrelse.Vet ikke hva dette er,men jeg er jo både manisk/hypoman og deprimert i perioder,så jeg vet ikke hva jeg skal tro? 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Så det er vanlig at psykist syke kan kjøre 18 mil på en og samme dag? Ingen her på dol som blir sliten av dette?Det ansees ikke manisk å ta på seg en såpass stor jobb at man blir veldig sliten? Jeg er 52 år og veier 140 kg.Jeg er egentlig en sofagris,men kan overraske meg med å jobbe ekstremt mye 1-2 dager i uka. Nei. Må si jeg undrer meg over at du i det hele tatt spør. Jeg kjørte 420 mil på en dag for noen uker siden. No problem (jeg var ikke manisk, men jeg er heller ikke frisk) Foreslår at du leser deg opp på den diagnosen du har: http://www.dagbehandlingsnettverk.no/dninfo/persfors.htm (dette er den beste linken jeg har funnet om eupf 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Nei. Må si jeg undrer meg over at du i det hele tatt spør. Jeg kjørte 420 mil på en dag for noen uker siden. No problem (jeg var ikke manisk, men jeg er heller ikke frisk) Foreslår at du leser deg opp på den diagnosen du har: http://www.dagbehandlingsnettverk.no/dninfo/persfors.htm (dette er den beste linken jeg har funnet om eupf ''Jeg kjørte 420 mil på en dag for noen uker siden. No problem (jeg var ikke manisk, men jeg er heller ikke frisk)'' Uttrykte meg litt dårlig. Poenget mitt var at jeg kjørte veldig langt, men at det ikke har noe som helst med diagnosen min å gjøre. En god øvelse kan være å lete etter det friske i en selv, ikke det syke Vennlig hilsen fra 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Nei. Må si jeg undrer meg over at du i det hele tatt spør. Jeg kjørte 420 mil på en dag for noen uker siden. No problem (jeg var ikke manisk, men jeg er heller ikke frisk) Foreslår at du leser deg opp på den diagnosen du har: http://www.dagbehandlingsnettverk.no/dninfo/persfors.htm (dette er den beste linken jeg har funnet om eupf Du kjørte 420 mil på en dag? Det er ikke mulig. Da måtte du ha hatt en snittfartighet på 175 km/t, inkludert alle pauser. Men det var kanskje en skrivefeil? Mente du 420 km, altså 42 mil? I så fall er jeg enig. Å kjøre 42 mil på en dag er ikke noe problem. 0 Siter
Gjest Svarttrost Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Du kjørte 420 mil på en dag? Det er ikke mulig. Da måtte du ha hatt en snittfartighet på 175 km/t, inkludert alle pauser. Men det var kanskje en skrivefeil? Mente du 420 km, altså 42 mil? I så fall er jeg enig. Å kjøre 42 mil på en dag er ikke noe problem. Ja : Kilometer! *sukk*, disse nullene... 0 Siter
Gjest bp 2 Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Ja : Kilometer! *sukk*, disse nullene... Du kan trøste deg med at det er ikke bare deg det går rundt for i denne tråden ;.). Føler meg litt medskyldig ;/// 0 Siter
Gjest bp 2 Skrevet 3. juni 2011 Skrevet 3. juni 2011 Nei jeg har diagnosen Ustabil personlighets forstyrrelse.Vet ikke hva dette er,men jeg er jo både manisk/hypoman og deprimert i perioder,så jeg vet ikke hva jeg skal tro? http://go.startsiden.no/go/e/content_results;siteId=230;afu=verden.abcsok.noa47index.html%3Fq%3Dbipolare%2520lidelser%26lr%3Dlang_no/http://www.nettdoktor.no/sykdommer/fakta/maniskdepressiv.php Les litt om hypomani og mani her? 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Du kjørte 420 mil på en dag? Det er ikke mulig. Da måtte du ha hatt en snittfartighet på 175 km/t, inkludert alle pauser. Men det var kanskje en skrivefeil? Mente du 420 km, altså 42 mil? I så fall er jeg enig. Å kjøre 42 mil på en dag er ikke noe problem. Hvor kommer tallet 420 fra? Det er 90 Km fra Løken til Halden.Tilbake er det også 90 km Jeg brukte ca 4 timer tur-retur,og hadde da en snitthastighet på 45 km/t siden jeg hadde med meg en henger og det var svingete veier.Ca 60 km/t på de miste veiene. Kan man ikke regne enkel matte lenger i Norge? 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Hvor kommer tallet 420 fra? Det er 90 Km fra Løken til Halden.Tilbake er det også 90 km Jeg brukte ca 4 timer tur-retur,og hadde da en snitthastighet på 45 km/t siden jeg hadde med meg en henger og det var svingete veier.Ca 60 km/t på de miste veiene. Kan man ikke regne enkel matte lenger i Norge? Beklager,jeg svarte nok på feil tråd! Avslutter denne tråd,da de fleste konkluderer med at jeg er normal. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Hvor kommer tallet 420 fra? Det er 90 Km fra Løken til Halden.Tilbake er det også 90 km Jeg brukte ca 4 timer tur-retur,og hadde da en snitthastighet på 45 km/t siden jeg hadde med meg en henger og det var svingete veier.Ca 60 km/t på de miste veiene. Kan man ikke regne enkel matte lenger i Norge? ''Hvor kommer tallet 420 fra?'' Det kom fra innlegget til Svarttrost, og har ikke noe med hvor langt du har kjørt. Svarttrost forteller at h*n har kjørt 42 mil på en dag, og sier at det ikke er noe problem. Noe jeg støtter vedkommende i. Jeg vet at du bare kjørte 17 mil, noe som absolutt ikke er langt, og som man ikke trenger å være manisk for å gjennomføre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.