Gjest oppussingshøna Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg skal pusse opp kjøkkenet og i den sammenheng lurte jeg på om noen vet om en god løsning for å skjule rør som går fra gulv til tak? Jeg hørte at det skulle finnes noe på maxbo, men jeg finner ikke noe når jeg søker på nettsiden deres. Jeg vet ikke helt hva det kalles heller, så søket mitt er kanskje ikke det beste. Noen som vet hva jeg mener og hva det kalles? Og gjerne også tips til steder jeg kan finne en god løsning. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Rørene må kasses inn. Det er vel ikke så mange andre løsninger enn det. Deretter maler eller tapeteserer du over, så kassen går i ett med veggen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Jeg vet hva det er, har kjøpt slik selv et par ganger, men neimen om jeg vet hva det heter. Men du kjøper dem på Maxbo og slike steder ja, koster ikke så mye. De går fra gulv til tak, men kan kappes i ønsket lengde. Er en vinkel, lang, tror den er laget av et slags lett og støpt materiale som lett kan males eller tapetseres. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.