Gå til innhold

Merkelig eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Melis36
Skrevet

Jeg og min samboer gjennom fire år har gjort det slutt for noen mnd siden,og har akkurat solgt huset vi kjøpte sammen. Noe som gir tanker og at vi skal finne hvert vårt sted å bo,ikke lett her vi bor,er dyrt og økonomien er ikke den beste.

Alt dette vet mine nærmeste venner om. Men hva er det som gjør at de skriver til meg gratulerer,nå må dere feire!!!! Hæ???

Hadde jeg fått tak i meg et nytt sted å bo hadde det vært greit med gratulerer,men å selge og flytte fra samboeren sin??

Ser ut som et spm tegn.

Gjest Jacoba
Skrevet

Ja, det høres merkelig ut. Og det er flere som skriver dette? Ikke bare en person som har misforstått noe grundig?

Folk er rare.

Gjest Facebook??
Skrevet

Kan det være at du har skrevet på facebook at dere fikk solgt huset? Så har enkelte venner ikke fått med seg at dere har gjort det slutt? Slik at de derfor har trodd dette var en god nyhet, at dere lissom fikk solgt huset? I en vanlig situasjon ville jo det vært en god nyhet... Facebook kan være ganske forvirrende til tider, det er ikke alltid man får med seg alle statusoppdateringene,

så når man endelig får med seg en- så misforstår en alt.

Gjest Hulderen
Skrevet

De gratulerer dere med at dere har fått solgt huset. Det er da all gunn til å feire det? Tenk så grusomt om dere ble sittende med huset, samtidig som dere skal pøve å finne hvert deres.

Gjest Melis36
Skrevet

Ja, det høres merkelig ut. Og det er flere som skriver dette? Ikke bare en person som har misforstått noe grundig?

Folk er rare.

Ja er flere av mine venner som sier gratulerer med hussalget....kunne jo skjønt det om vi ville selge huset og kjøpe noe nytt,men....får meg ikke til å si tusen takk heller akkurat!!!

Gjest Melis36
Skrevet

De gratulerer dere med at dere har fått solgt huset. Det er da all gunn til å feire det? Tenk så grusomt om dere ble sittende med huset, samtidig som dere skal pøve å finne hvert deres.

Jo skjønner at det er grunn til å feire om man ville selge huset,men det ville vi altså ikke. Nei ser ingen grunn til å feire,akkurat.

Gjest Melis36
Skrevet

Kan det være at du har skrevet på facebook at dere fikk solgt huset? Så har enkelte venner ikke fått med seg at dere har gjort det slutt? Slik at de derfor har trodd dette var en god nyhet, at dere lissom fikk solgt huset? I en vanlig situasjon ville jo det vært en god nyhet... Facebook kan være ganske forvirrende til tider, det er ikke alltid man får med seg alle statusoppdateringene,

så når man endelig får med seg en- så misforstår en alt.

Nei har ikke skrevet det på FB. Og ingen har misforstått.

Gjest Hulderen
Skrevet

Ja er flere av mine venner som sier gratulerer med hussalget....kunne jo skjønt det om vi ville selge huset og kjøpe noe nytt,men....får meg ikke til å si tusen takk heller akkurat!!!

Er du ikke glad for at dere har klart å selge huset da? Det er en god nyhet, selv om grunnen til at dere selger er trist.

Gjest Melis36
Skrevet

Er du ikke glad for at dere har klart å selge huset da? Det er en god nyhet, selv om grunnen til at dere selger er trist.

Jo når en først må selge,blir en vel på en måte lettet,men ikke glad nei.

Gjest Jacoba
Skrevet

Hvis de har spesifisert at det er hussalget de gratulerer for så er det sikkert for å fokusere på noe som tross alt er positivt. Ikke alle får solgt. Men forstår at du føler situasjonen ikke er noe å feire.

Skrevet

Fikk dere en veldig god pris for huset? Eller har dere slitt en stund for å få solgt det? Isåfall kan dette være årsaken til at folk gratulerer. Ellers er jeg enig i at det er litt merkelig å gratulere med hussalg under slike omstendigheter...

Tror ikke jeg ville ha kommet på ideen å gratulere for noe slikt

Skrevet

Var det en snill og god mann du flyttet ifra?

Gjest Melis36
Skrevet

Var det en snill og god mann du flyttet ifra?

Ja er snill,så er ikke noe med det å gjøre.

Gjest Melis36
Skrevet

Fikk dere en veldig god pris for huset? Eller har dere slitt en stund for å få solgt det? Isåfall kan dette være årsaken til at folk gratulerer. Ellers er jeg enig i at det er litt merkelig å gratulere med hussalg under slike omstendigheter...

Tror ikke jeg ville ha kommet på ideen å gratulere for noe slikt

Nei vi fikk ikke noe overskudd av hussalget,er et arveoppgjør og en spesiell klausul,så ingen av oss blir sittende med noenting,han får sin arv ut av huset da,det er alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...