surplus Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Etter det jeg forstår er Remeron en av de medikamentene som gir ØKTE bivirkninger ved f.eks. halvering av dosen. Henger det på greip at det da er bedre å slutte fra full dose, enn fra f.eks. halv dose? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 "Etter det jeg forstår er Remeron en av de medikamentene som gir ØKTE bivirkninger ved f.eks. halvering av dosen" Her mener jeg at det er noe du må ha misforstått. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 31. mai 2011 Skrevet 31. mai 2011 Du kan få negative virkninger av Remeron når du slutter eller trapper ned, men det går meget fort over. Jeg selv ble kvalm og kastet opp da jeg trappet ned fra 30 til 15 mg, men det var bare første natten etter at jeg hadde trappet ned. Tror ikke jeg kjente så mye dagene etterpå. Men så klart, du kan jo få tilbake det du egentlig bruker medisinen på. Tror nok det beste er å trappe ned. 0 Siter
surplus Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 "Etter det jeg forstår er Remeron en av de medikamentene som gir ØKTE bivirkninger ved f.eks. halvering av dosen" Her mener jeg at det er noe du må ha misforstått. Tror faktisk det var legen min som nevnte det en gang, og jeg skjønner at det må virke sært. 0 Siter
surplus Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Skrevet 31. mai 2011 Du kan få negative virkninger av Remeron når du slutter eller trapper ned, men det går meget fort over. Jeg selv ble kvalm og kastet opp da jeg trappet ned fra 30 til 15 mg, men det var bare første natten etter at jeg hadde trappet ned. Tror ikke jeg kjente så mye dagene etterpå. Men så klart, du kan jo få tilbake det du egentlig bruker medisinen på. Tror nok det beste er å trappe ned. Det er faktisk snart 14 dager siden jeg gikk ned fra 30 til 15 mg, og så langt er det ok, men som jeg sier så lurer jeg på om det er noen vits med tanke på det jeg spør om. 0 Siter
Avarian Skrevet 1. juni 2011 Skrevet 1. juni 2011 Tror faktisk det var legen min som nevnte det en gang, og jeg skjønner at det må virke sært. Tretthets(bi)virkningen var sterkere for meg på en mindre dose synes jeg å huske. 0 Siter
surplus Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Skrevet 4. juni 2011 Tretthets(bi)virkningen var sterkere for meg på en mindre dose synes jeg å huske. Det stemmer nok, har vært betraktelig mere trøtt på dagtid etter halvering av dosen. 0 Siter
Gjest remeronen Skrevet 4. juni 2011 Skrevet 4. juni 2011 Det stemmer nok, har vært betraktelig mere trøtt på dagtid etter halvering av dosen. Mener å ha lest at man blir mindre trøtt på høyere doser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.