Gå til innhold

Nutrilett bar

Anbefalte innlegg

Gjest nutriletta
Skrevet

Jeg spiste middag kl 16 og er nå litt sulten og da blir jeg veldig fysen på noe og spise...

Før tok jeg meg da en is, litt mer mat, litt godis osv... men dette er det slutt på, godis og is er kun i helgene.

Har kjøpt meg slike nutrilett barer.

De er jo ganske mektige.

Kan jeg spise en halv nå og den siste halve om en times tid? Eller er dette dumt? Burde jeg spise den hele nå, ev kun halve og ikke noe mer før leggetid?

Er det dumt og dele den opp over 2 timer liksom...

Er så lei av og være sulten når jeg legger meg....

Videoannonse
Annonse
Gjest nadaa
Skrevet

Spiser du alltid middag kl 16 og ingenting etter det før du legger deg? I så tilfelle bør du gjøre litt om på vanene.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du bør spiste ca. hver tredje time, og siste måltid et par-tre timer før du legger deg.

Med mindre du legger deg klokken 19.00 er middag som siste måltid klokken 16.00 veldig lite lurt.

Men det finnes annen mat en sjokolader og is ...

Gjest nutriletta
Skrevet

Spiser du alltid middag kl 16 og ingenting etter det før du legger deg? I så tilfelle bør du gjøre litt om på vanene.

Joda, jeg spiser alltid middag kl 16, men jeg spiser etter det og;)

Spiser som regel en frukt og noen gulerøtter og kveldsmat i 21.30 tiden, 3 knekkebrød med magerost.

Men jeg blir ikke mett av disse knekkebrødene (revyta), så jeg tenkte kanskje at en slik bar metter mer?

Men den er ganske mektig og litt kvalmendes, derfor tnekte jeg at jeg kanskje kunne dele den opp i to... hehe

En annen ting, hvor mange kalorier er det i f.eks en troika, noen som vet?? I denne baren er det ca 220 kalorier torr jeg det stod...

Gjest nadaa
Skrevet

Spiser som regel en frukt og noen gulerøtter og kveldsmat i 21.30 tiden, 3 knekkebrød med magerost.

Men jeg blir ikke mett av disse knekkebrødene (revyta), så jeg tenkte kanskje at en slik bar metter mer?

Men den er ganske mektig og litt kvalmendes, derfor tnekte jeg at jeg kanskje kunne dele den opp i to... hehe

En annen ting, hvor mange kalorier er det i f.eks en troika, noen som vet?? I denne baren er det ca 220 kalorier torr jeg det stod...

Troika: 416 kalorier i 100g. Se opp for Bamsemums. En eneste liten bamse har 33 kalorier hehe.

Gjest nadaa
Skrevet

Jeg har aldri smakt en slik bar i hele mitt liv, så jeg aner ikke. Noe som jeg imidlertid vet metter godt er egg. Dessuten er det veldig sunt. Men det er neppe det du fyser på. Du kan prøve å ha kokt egg med noen salatblader på disse knekkebrødene dine. Ønsker du vektnedgang er det nok også viktig å lre seg til å ikke spise seg mett, men mindre sulten :)

Skrevet

Nutrilettbaren er kjempegod. Jeg spiser en sånn på jobb av og til, når jeg ikke har spist frokost hjemme. Jeg blir rikelig mett av en (foretrekker den med karamellsmak). Den skamer mye bedre enn Troika, og er vel noe sunnere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...