morsan Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Tja, jeg bruker stadig rare ord i jobbmailer. Senest for to minutter siden, det hjelper med et glass vin, er det lurt, mon tro? *he he* Det spørs om ikke mottakeren burde ha drukket litt vin også? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 *he he* Det spørs om ikke mottakeren burde ha drukket litt vin også? Nåja, så ille var det vel ikke, er kjent for (stort sett) å ha en viss kontroll og kjenne mine begrensninger :-). Men - noe å tenke på når man etterhvert har med seg e-post og nett overalt - p.t. betrakter jeg solnedgangen utenfor hytta. 0 Siter
morsan Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Nåja, så ille var det vel ikke, er kjent for (stort sett) å ha en viss kontroll og kjenne mine begrensninger :-). Men - noe å tenke på når man etterhvert har med seg e-post og nett overalt - p.t. betrakter jeg solnedgangen utenfor hytta. m@il 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.