Gå til innhold

Ojojoj, hvilken dramatikk!

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/2011/06/02/sport/landslaget/fotball/drillo/em-kvalifisering/16766348/

Hvordan kommer dette til å påvirke kampen på lørdag (ja, for den er lørdag, ikke i dag eller i går, som man kanskje skulle tro ut fra omtalen)? Kan noen få en kommentar fra Ronaldo? Kan turen ut ha gjort Huseklepps halsproblemer verre?

Godt å lese at de selv opplevde situasjonen som udramatisk. Men man vet aldri.

Og mens jeg er i gang - i tilfelle noen var i tvil om galskapen innenfor denne sporten:

http://www.dagbladet.no/2011/06/01/sport/fotball/manchester_united/wayne_rooney/16761601/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/365465-ojojoj-hvilken-dramatikk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pressen ser ut til å glede seg til årets agurksesong. De er allerede godt igang med meningsløse nyheter.

Og ellers driter jeg såpass i hele landslaget at jeg ikke engang gidder å se Norge ødelegge Portugals normalt briljante spill i morgen.

E-coli-epidemien har jo i det minste gitt begrepet "agurknytt" en ny og dypere mening ;-)

Annonse

Du er kanskje ferdig med å fordøye analysene etter forrige helgs CL-finale?

*S* Jeg er blant dem som ikke kunne forstå hvorfor MGP i fjor måtte flyttes for å unngå kræsj med CL! ;-)

Men landskamper hender det jeg ser på da, spesielt viktige kamper i EM- eller VM-kvalik. (Er denne det, forresten? Har liksom hatt litt annet å styre med i det siste sånn rent jobbmessig til å kunne følge særlig med på dette eller hint *S*)

*S* Jeg er blant dem som ikke kunne forstå hvorfor MGP i fjor måtte flyttes for å unngå kræsj med CL! ;-)

Men landskamper hender det jeg ser på da, spesielt viktige kamper i EM- eller VM-kvalik. (Er denne det, forresten? Har liksom hatt litt annet å styre med i det siste sånn rent jobbmessig til å kunne følge særlig med på dette eller hint *S*)

EM-kvalik, ja. Bortekamp mot Portugal.

Se faktaramme til høyre mot slutten i reportasjen om den dramatiske frokosten. (Antakelig var det ca. 5 journalister pr. spiller på hotellet.)

EM-kvalik, ja. Bortekamp mot Portugal.

Se faktaramme til høyre mot slutten i reportasjen om den dramatiske frokosten. (Antakelig var det ca. 5 journalister pr. spiller på hotellet.)

Jeg skal faktisk i konf på lørdag, så det passer dårlig å følge med. :-)

Da håper jeg du har "fri" på søndag, så du ikke blir helt utslitt.

To selskap på en langhelg kan fort bli i meste laget for oss som er omtrent midt i livet.

Men nå er jo ikke jeg i femtiåra, så to selskap burde gå bra... hø hø hø... Men det synger på siste verset for husbonden! Nå er det like før det blir rullator og i seng kl 19!

(Du har forresten mail)

Gjest Elextra

Da håper jeg du har "fri" på søndag, så du ikke blir helt utslitt.

To selskap på en langhelg kan fort bli i meste laget for oss som er omtrent midt i livet.

''

To selskap på en langhelg kan fort bli i meste laget for oss som er omtrent midt i livet.''

;)

Men rart med det. To middager/selskaper med venner klarer jeg finfint, men to typiske familieselsaper med svigers/svogers..... dunno.

Annonse

''

To selskap på en langhelg kan fort bli i meste laget for oss som er omtrent midt i livet.''

;)

Men rart med det. To middager/selskaper med venner klarer jeg finfint, men to typiske familieselsaper med svigers/svogers..... dunno.

Sant nok - det kommer an på "selskapstypen"!

Kunne sikkert funnet det ut på annen måte, men eetersom du er på ballen: når er kampen (og hvor - på TV - i tilfelle noen her skulle kreve...)?

Lørdag, Viasat 4. Sendingen starter kl. 1940, men jeg tror ikke det er avspark før kl. 22 norsk tid - den varer nemlig til 0030.

Lørdag, Viasat 4. Sendingen starter kl. 1940, men jeg tror ikke det er avspark før kl. 22 norsk tid - den varer nemlig til 0030.

Oi, det var sent. Da burde jo nesten jeg fått det med meg også.

Men hvorfor i all verden starter de sendingene over to timer før??!! (du behøver ikke svare - det er mer en kommentar enn et spørsmål *S*)

Oi, det var sent. Da burde jo nesten jeg fått det med meg også.

Men hvorfor i all verden starter de sendingene over to timer før??!! (du behøver ikke svare - det er mer en kommentar enn et spørsmål *S*)

Ca en halvtime går med til såkalte "analyser", mens resten av tiden går med til reklame.

TV3 og Viasat 4 er helt håpløse!

Ca en halvtime går med til såkalte "analyser", mens resten av tiden går med til reklame.

TV3 og Viasat 4 er helt håpløse!

Ja, eneste fordelen må vel være at det ikke er reklameavbrudd mens det spilles på banen. Jeg ser generelt sett fint lite på viasat4, og tv3-programmer prøver jeg helst å se som opptak, slik at jeg kan spole over reklamene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...