Gå til innhold

Ojojoj, hvilken dramatikk!

Anbefalte innlegg

Oi, det var sent. Da burde jo nesten jeg fått det med meg også.

Men hvorfor i all verden starter de sendingene over to timer før??!! (du behøver ikke svare - det er mer en kommentar enn et spørsmål *S*)

Gamle Mål Omigjen.

Og sikkert en masse Veldig Viktige Hypoteser og Kommentarer. De er jo mest og flest og best FØR kampen.

Dette svaret er egentlig kun basert på at jeg så det sto "Jan Åge Fjørtoft" i omtalen av TV-programmet...

Fortsetter under...

Gamle Mål Omigjen.

Og sikkert en masse Veldig Viktige Hypoteser og Kommentarer. De er jo mest og flest og best FØR kampen.

Dette svaret er egentlig kun basert på at jeg så det sto "Jan Åge Fjørtoft" i omtalen av TV-programmet...

''Dette svaret er egentlig kun basert på at jeg så det sto "Jan Åge Fjørtoft" i omtalen av TV-programmet...''

LOL!

Ja, eneste fordelen må vel være at det ikke er reklameavbrudd mens det spilles på banen. Jeg ser generelt sett fint lite på viasat4, og tv3-programmer prøver jeg helst å se som opptak, slik at jeg kan spole over reklamene.

Man sparer _mye_ tid på å ta opp en film fra TV3, i forhold til å se den på direkten. Dessuten går jo alltid de gode filmene midt på natten...

Gamle Mål Omigjen.

Men det er ikke noe stort problem egentlig. Jeg skrur på tv ca en halvtime før, da får jeg lagoppstillinger og andre ting jeg er interessert i før avspark.

Man er heldigvis ikke nødt til å se alt :)

Ja, eneste fordelen må vel være at det ikke er reklameavbrudd mens det spilles på banen. Jeg ser generelt sett fint lite på viasat4, og tv3-programmer prøver jeg helst å se som opptak, slik at jeg kan spole over reklamene.

Ja, å se film på tv3 kan være en prøvelse. Ikke har jeg pvr heller :(

Annonse

Men det er ikke noe stort problem egentlig. Jeg skrur på tv ca en halvtime før, da får jeg lagoppstillinger og andre ting jeg er interessert i før avspark.

Man er heldigvis ikke nødt til å se alt :)

Neida, det stemmer.

Jeg har også lært at jeg skal dobbeltsjekke når junior spør om å få se en kamp som liksom starter kl. 1930 - det gjør den nok sikkert ikke. Dumt å si ja fordi jeg tror den da slutter senest kl. 2145...

Neida, det stemmer.

Jeg har også lært at jeg skal dobbeltsjekke når junior spør om å få se en kamp som liksom starter kl. 1930 - det gjør den nok sikkert ikke. Dumt å si ja fordi jeg tror den da slutter senest kl. 2145...

Hehe, ja det lønner seg å sjekke. Men går kampen på Viasat 4 så pleier de å kjøre minst en time i forkant, som regel mer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...