Gå til innhold

Effektivitet av antisykotiske medisiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt trilafon mot pykose før og hadde bra effekt.nå bruker jeg risperdal men er ikke veldig fornøyd på effekten.jeg tenkte å bytte til ett nyere medisin for eks. Abilify på håp om bedre effekt. Hva synes dere?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er individuelle forskjeller. Noen har det best på det ene AP, noen på et annet. Derofr er det meget bra at vi har ulike medisiner innen samme gruppe.

Skrevet

Det er individuelle forskjeller. Noen har det best på det ene AP, noen på et annet. Derofr er det meget bra at vi har ulike medisiner innen samme gruppe.

Noen AP medisiner som ser ut til å være mer effektive enn andre har også mer bivirkninger.derfor kansje er det ikke lurt å bytte til dem.jeg som brukte trilafon hadde mere bivirkninger .jeg håper at jeg får bedre effekt på abilify samtidig som den ser ut til å ha mindre bivirkninger. Vil gjerne se hva dere synes ?

serenity777
Skrevet

Noen AP medisiner som ser ut til å være mer effektive enn andre har også mer bivirkninger.derfor kansje er det ikke lurt å bytte til dem.jeg som brukte trilafon hadde mere bivirkninger .jeg håper at jeg får bedre effekt på abilify samtidig som den ser ut til å ha mindre bivirkninger. Vil gjerne se hva dere synes ?

Jeg liker zyprexa best av alle 8 forskjellige jeg har prøvd. Nest best likte jeg Solian, men pga att jeg ikke fikk sove på den, så kunne jeg ikke fortsette med den.

Lurer igrunn på hvorfor ikke solian brukes mere, den er jo fin, bortsett att man ikke blir trett av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...