Gå til innhold

Hva er vitsen med å leve, igrunn?

Anbefalte innlegg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Er rett og slett bare redd for hva som skjer når man dør.

Skrevet

En ting som går igjen etter at folk har hatt en nær døden opplevelse er at de ikke lenger er redd for å dø. I kveld handler det om nær døden opplevelser i Schrödingers katt.

Hvis du er redd for hva som skjer når du dør, så anbefaler jeg deg å se programmet i kveld. http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.7655094

Gjest YotoHama
Skrevet

Døden er en befrielse. Tenk å sove i all evighet. Ingen ting som er bedre enn dyp og deilig søvn.

Skrevet

Døden er en befrielse. Tenk å sove i all evighet. Ingen ting som er bedre enn dyp og deilig søvn.

Tror ikke man merker mye til den deilige søvnen akkurat.....

Skrevet

Folk tror jo forskjellig. Selv er jeg ateist.

Jeg tror at når vi dør, så opphører vi å eksistere. Akkurat som vi ikke eksisterte før vi ble født.

Og akkurat som en flue opphører å eksistere når vi har slått den ihjel.

Gjest liten løve
Skrevet

Vitsen med å leve den må du skape selv. Det må ethvert menneske.

Skrevet

Folk tror jo forskjellig. Selv er jeg ateist.

Jeg tror at når vi dør, så opphører vi å eksistere. Akkurat som vi ikke eksisterte før vi ble født.

Og akkurat som en flue opphører å eksistere når vi har slått den ihjel.

Riktig, men det finnes et håp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...