Gå til innhold

Seroquel-bivirkninger?

Anbefalte innlegg

Gjest Nevertheless
Skrevet

Er tregere reaksjonsevne og fjernhetsfølelse som om man var dopet, en bivirkning av Seroquel, og vil den avta eller vil det alltid være sånn?

Kan ikke kjøre bil i den tilstanden jeg er i nå, og merker at det til og med er litt skummelt når jeg er ute å går, eller går i trapper, fordi jeg føler meg neddopet og treg, og føler at musklene er slappe.

Gjest Bipolar58
Skrevet

Det blir bedre etter ca en uke.Allerede dag 3 vil du merke bedring.

Håper du har maks 100 mg.Har du mer vil du bruke lenger tid til å blir bedre.Bruker den ikke lenger,bare som sovemedisin.Føler at den ødelegger dagen for meg.Men har legen sagt det får du bruke den men si ifra til legen.

Gjest Nevertheless
Skrevet

Det blir bedre etter ca en uke.Allerede dag 3 vil du merke bedring.

Håper du har maks 100 mg.Har du mer vil du bruke lenger tid til å blir bedre.Bruker den ikke lenger,bare som sovemedisin.Føler at den ødelegger dagen for meg.Men har legen sagt det får du bruke den men si ifra til legen.

Tar 200mg jeg nå, og har tatt halve på morgenen for å få det bedre om dagene. Har ikke behov for sovemedisin egentlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...