Gå til innhold

Trening og humør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter mye med humørsvingninger og at jeg ofte er nedfor og deprimert i perioder, det skifter etter få dager. Jeg er veldig obs på dette og bruker mye energi på å finne et mønster og måter å komme ut av dette på, da jeg føler det ødelegger familielivet og hverdagen min. Jeg har prøvd mye. Perioder med antidepressiva, kosthold, vitaminer etc. Men nå føler jeg at jeg endelig har funnet en ting som hjelper - hard fysisk trening i små doser! Blir det for lenge slår det andre veien, og jeg blir tom for energi. Den passe dosen for meg er 15-30 minutters intervalltrening, f.eks en kombinasjon av løping og gange slik at jeg virkelig blir svett. Dette gjør jeg hver eller annenhver dag (tar noen hviledager inimellom).

Hele forklaringen har jeg ikke, men det skyldes sikkert mye hormoner som utløses i kroppen. Det er ihvertfall deilig å ha oppdaget:)

Skrevet

Helt enig med deg. I tillegg er det ingen bivirkninger på denne medisinen. Ihvertfall ingen negative!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...