Gå til innhold

MARERITT HOS tannlegen.hjelp meg!!


Gjest leahh

Anbefalte innlegg

Gjest leahh

Er det normalt at tannlegen bruker et år på en rotfylling? Dette begynner å gå utover hele min hverdag. Jeg sliter KRAFTIG med nærver og angst, og tannlegen nekter meg å bytte, eller å henvise meg til spesialist. DE FÅR DET JO IKKE TIL!!! Jeg er så frustrert og lei meg !! jeg er 28 år, å griner som en hulkende foss hos tannlegen..helt flaut! imellomtiden viser det seg at det er blitt kraftig betennelse i røttene, og to nye rotfyllinger. de bare gjør det midlertidig. har snakket med de flere ganger, men de bare sier Ja,,ja..mhm....osv....skjønner ike hva jeg skal gjøre!!! Min samboer har fått narkose behandling. jeg skulle være så lykkelig om jeg også fikk dette. jeg vet det er få som får det. og min tannlege sa at de ikke pleide gjøre det når det gjaldt rotfylling....er dette normalt?? Jeg har så tannlege skrekk at jeg snart hopper forran en trailer istedet for å gå dit en gang til. det er et MARERITT!!!!! Og INGEN kan hjelpe meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tannlegen din kan på ingen måte nekte deg å gå til en annen tannlege - jeg hadde skiftet tannlege for lenge siden var jeg deg. Ring en annen på mandag og forklar situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest Toothfairy Miracle

"og tannlegen nekter meg å bytte, eller å henvise meg til spesialist." Dette er altså bare tull. Du kan bytte tannlege så mye du orker og uten å si et eneste ord til din nåværende tannlege. Kom deg vekk og bestill time hos en tannlege som er spesialist på tannlegeskrekk, de finnes der heldigvis endel av nå om dagen. Er det videre nødvendig med spesialisthenvendelse så vil da denne tannlegen henvise deg, men herregud menneske, kom bytt i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hjelp å få, og det er ingen grunn til å gå til en kjip tannlege i 2011.

Narkosebehandling er en ting, men man vil jo helst unngå å legge friske folk i narkose... Jeg har fått behandling under sedering hos tannlege. Man har anestesilege tilstede, og husker overhodet ingenting i etterkant. Er trøtt og neddopa i mange timer etterpå. Koster en del, men er verd det dersom man virkelig har fått skrekken og må gjennom ubehagelig behandling.

Du kan også få noe beroligende, f.eks Vival eller Valium. Jeg har kjempegod effekt av dette ved et vanlig tannlegebesøk.

Sjekk ut http://www.colosseumklinikken.no/

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannlegen din kan på ingen måte nekte deg å gå til en annen tannlege - jeg hadde skiftet tannlege for lenge siden var jeg deg. Ring en annen på mandag og forklar situasjonen.

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...