Gå til innhold

Psykologen

Gjest Forvirret pasient

Anbefalte innlegg

Gjest Forvirret pasient
Skrevet

og jeg....

Jeg har en mistanke om at psykologen min leker litt med meg for å komme til bunns i hodet mitt. Her en dag stillte jeg i relativt dyp utringning uten å tenke meg om til timen. Jeg ble ganske flau i timen, og prøvde å skjule den utringningen med jakka. Så han ikke skulle se rett opp i den...

Så kikket jeg bort på psykologen midt i skrittet. Jeg ville vel finne ut om han responderte på den utringningen og om noe kunne synes. Psykologen min ble da sittende med hendene foldet foran skrittet sitt, så flyttet han hendene og begynnte å brette skjorten sin pent over skrittet for liksom å legge skjorta på plass over det. Som om han prøvde å skjule noe. Jeg lurer på om han gjorde dette bevisst for å forsøke å late som om han tennte på meg, eller om han virkelig ble tennt av å se på meg. Kan psykologen finne på sånne skuespill som det ? Bare for å gå i dypet på hodet mitt ?

Skrevet

Det er vel ikke en unormal reaksjon å dekke seg til dersom noen stirrer på en? Uansett om en har grunn til det eller ikke.

Skrevet

På bakgrunn av det du skriver opplever jeg at du overtolker veldig.

Skrevet

Her tror jeg du overtolker svært mye. Har ikke mye tro på at psykologen mente noe med dette.

Gjest Telletubby
Skrevet

Dette ble veldig mye fantasier fra din side. Jeg har ingen tro på at dette var et spill fra psykologens side.

Grunnen til at han dekket seg til kan være alt fra tilfeldig til at han fant det ubehagelig at du stirret på ham.

Uansett, synes jeg du har litt feil fokus på terapien. Konsentrer deg om å bli frisk istede for å overtolke litt for mye av det som skjer i rommet.

Skrevet

Hvis noen hadde stirret meg rett i skrittet så hadde jeg også forsøkt å dekke meg mest mulig til. Det kan oppleves som veldig ubehagelig.

Hvis du ser det fra andre siden så kan du tenke på hvilke signaler du selv sender ut, når du sitter der med en kjemputrigning samtidig som du stirrer han rett i skrittet.

Han kan jo bli litt forvirret han også...:-)

motorPrøysen
Skrevet

Jeg har en mistanke om at du leker litt med psykologen din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...