Gå til innhold

Nå venter jeg på telefon.

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det gikk veldig fint i går da jeg bestemte meg for å ta telefonen.

Jeg sa "God dag det er hos...." også mitt etternavn.

Jeg ble så glad at jeg nesten ikke kan forklare det. Jeg husker ikke hvem som ringte, men det er nok fordi jeg ble så begeistret.

Nå skal jeg si til min familie at ingen skal ta telefonen i dag da jeg skal ta den selv i dag fordi jeg vil teste dette ut. Det var så lett nå som jeg har så mange forklaringer og setninger jeg kan si.

Så mange takk.

Fortsetter under...

Madelenemie
Skrevet

Kjempebra! Dette klarer du fint.

Hei!

ja men ingen har ringt i dag på hustelefonen.

Gjest prust
Skrevet

Jeg blir ordentlig varm inni meg når jeg leser innleggene dine om at du stadig mestrer nye ting!

Jeg beundrer deg for det pågangsmotet du har for å lage deg teknikker for å mestre nye ting!

Håper du får en telefon i dag eller i morgen!

(ingen har ringt på vår hustelefon heller i dag, når vi har vært hjemme)

Annonse

Madelenemie
Skrevet

Jeg blir ordentlig varm inni meg når jeg leser innleggene dine om at du stadig mestrer nye ting!

Jeg beundrer deg for det pågangsmotet du har for å lage deg teknikker for å mestre nye ting!

Håper du får en telefon i dag eller i morgen!

(ingen har ringt på vår hustelefon heller i dag, når vi har vært hjemme)

:)

Men dette er jo takket være dine / og andres ord og råd,

:)

Fortsatt ingen telefon,men jeg håper noen ringer :)

Skrevet

Så bra!

Du er veldig god til å ta tak i utfordringene dine og lage løsninger for vanskelige saker i livet ditt.

Gjest togli
Skrevet

Du er flink og jammen viser du litt av et pågangsmot :))

Madelenemie
Skrevet

Så bra!

Du er veldig god til å ta tak i utfordringene dine og lage løsninger for vanskelige saker i livet ditt.

Hei!

hmm, du sier nesten det samme som min psykiater.

Hun syns jeg er så flink, og det sier hun så ofte. :)

Selv om hun vet alt det gale jeg gjør og har gjort.

Madelenemie
Skrevet

Så flott, Madelenemie :)

:) :)

Skrevet

Vet du hva, nå ble jeg kjempeimponert og glad på dine vegne! En god følelse å ha! Tusen takk for at du deler dette.

Annonse

Madelenemie
Skrevet

Vet du hva, nå ble jeg kjempeimponert og glad på dine vegne! En god følelse å ha! Tusen takk for at du deler dette.

Hei!ja jeg var litt usikker på om jeg skulle gjøre det, men så tenkte jeg på at jeg hadde jo fått visse forklaringer/synspunkter/setninger, slik at systemet begynte å bli mer forståelig på et vis.

Uansett har jeg hatt denne setningen som jeg fikk av min psykiater for å åpne døren, "Godag/godkveld/hei, kom inn, vil du/dere ha kaffe eller te".

Det ble da et prosjekt og en god periode for å åpne døren når det ringte på,men så gled jeg tilbake i mitt eget og da oppstår det vanlige fenomenet, at "jeg hater å bli forstyrret". (hater er et stygt ord,men jeg kan ikke fordra at noen avbryter meg med det jeg driver med).

Slik at det er hovedgrunnen til at jeg misliker at det ringer, og når jeg har det som prosjekt å "gjøre disse tingene" pleier det gå helt fint, men som person syns jeg avbrytelser er noe av det jeg takler aller dårligst.

tzatziki1365380058
Skrevet

Det var flott å høre! :)

Du er flink som gjennomfører det du bestemmer deg for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...