Gå til innhold

Interessant

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest segunda
Skrevet

Det finnes allerede en tråd om dette :)

Beklager jeg følger ikke særlig med.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

En skrulling av en lege. Glad jeg ikke bor i Hemne.

Gjest segunda
Skrevet

En skrulling av en lege. Glad jeg ikke bor i Hemne.

Jeg liker mennesker som ikke er A4 og tør si sin mening;-). Om jeg ville hatt han som fastlege er noe annet.

mariaflyfly
Skrevet

Eneste interessante ved denne artikkelen, er det faktum at denne legen fortsatt har lisens til å praktisere.

Synes

Mrs. Wallace
Skrevet

Eneste interessante ved denne artikkelen, er det faktum at denne legen fortsatt har lisens til å praktisere.

Synes

''Eneste interessante ved denne artikkelen, er det faktum at denne legen fortsatt har lisens til å praktisere.

''

Særlig hvis du med "interessant" mener hårreisende.

mariaflyfly
Skrevet

''Eneste interessante ved denne artikkelen, er det faktum at denne legen fortsatt har lisens til å praktisere.

''

Særlig hvis du med "interessant" mener hårreisende.

Nettopp. Men jeg er jo alltid så diplomatisk når jeg uttrykker meg.

Gjest prust
Skrevet

Nettopp. Men jeg er jo alltid så diplomatisk når jeg uttrykker meg.

''Nettopp. Men jeg er jo alltid så diplomatisk når jeg uttrykker meg.

''

Vel - det kan jo diskuteres!

mariaflyfly
Skrevet

''Nettopp. Men jeg er jo alltid så diplomatisk når jeg uttrykker meg.

''

Vel - det kan jo diskuteres!

Jeg er jo Kofi Annan i praksis.

Gjest prust
Skrevet

Jeg er jo Kofi Annan i praksis.

Njeh njeh :-)

SItter og moter meg opp til å pakke for guttungen. Han kom hjem fra 5 dagers tur i Danmark i ettermiddag - stuptrøtt - og så skal han på overnattingstur med klassen i morgen tidlig.

Mannen min er bortreist og jeg skal reise med jobben tirsdag, og ALT skal skje på den tirsdagen når min far skal passe ungene... Stønn....

Gjest segunda
Skrevet

Synes

Jeg synes artikkelen er morsom. Tenk at hvis jeg får vondt i halsen så kan jeg ha blitt halshugget i middelalderen;-)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg synes artikkelen er morsom. Tenk at hvis jeg får vondt i halsen så kan jeg ha blitt halshugget i middelalderen;-)

Ja, og siden jeg er så lat, kan jeg unnskylde meg med at jeg også var lat i mitt tidligere liv.

Skrevet

Ja, og siden jeg er så lat, kan jeg unnskylde meg med at jeg også var lat i mitt tidligere liv.

Ev. at du var meget arbeidsom i ditt tidligere liv, og må kompensere nå.

Med vennlig hilsen

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Ev. at du var meget arbeidsom i ditt tidligere liv, og må kompensere nå.

Med vennlig hilsen

Ja. Uansett er jeg unnsskyldt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...