Gå til innhold

Jeg samler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hadde det vært så enkelt..:-)

Det er så enkelt, selv om det ikke føles slik. Du kan kaste dem i toalettet hvis du foretrekker det, men kvitt deg med dem.

Med vennlig hilsen

Fortsetter under...

Gjest hemmeligheten
Skrevet

Nei, det er ikke vanlig at terapeuter tar to måneders ferie. Noen grunn til det?

Det jeg lurte på var om det er vanlig å få veldig angst når terapeuten tar ferie...

Skrevet

Jeg synes du skal slutte å samle på de pillene, og kvitte deg med de du har. Om du skyller de ned i do eller leverer de inn på apoteket er ikke viktig, viktigst er det at de er borte.

Tenk om du er skikkelig nedfor EN dag og tar de, også kunne du ha et flott liv om en liten stund? Det er ingen grunn til å friste skjebnen.

Håper du får hjelp av en psykolog til å trives bedre i livet ditt. Slik at du føler at livet er bra :)

Gjest hemmeligheten
Skrevet

Jeg vet det er vanskelig, for meg var det som å gi slipp på en redningsplanke, noe jeg syntes var dritskummelt!

Men det ER jo ikke det, det er helt motsatt!

''som å gi slipp på en redningsplanke'' -ja, der sa du det!

Jjeg vil jo egentlig kvitte meg med dem, men må liksom ha dem for et evt. nødstilfelle...

Men skal prøve å manne ("kvinne") meg opp til å gjøre det.

Gjest hemmeligheten
Skrevet

Jeg synes du skal slutte å samle på de pillene, og kvitte deg med de du har. Om du skyller de ned i do eller leverer de inn på apoteket er ikke viktig, viktigst er det at de er borte.

Tenk om du er skikkelig nedfor EN dag og tar de, også kunne du ha et flott liv om en liten stund? Det er ingen grunn til å friste skjebnen.

Håper du får hjelp av en psykolog til å trives bedre i livet ditt. Slik at du føler at livet er bra :)

Ja.. det er det jeg tenker, at jeg kan få et plutselig infall i et mørkt øyeblikk: ta dem, for så å angre (før jeg dør). Så jeg skal nok hive dem. Må bare psyke meg litt opp først. Takk skal du ha:-)

Gjest eks_pillesamler
Skrevet

''som å gi slipp på en redningsplanke'' -ja, der sa du det!

Jjeg vil jo egentlig kvitte meg med dem, men må liksom ha dem for et evt. nødstilfelle...

Men skal prøve å manne ("kvinne") meg opp til å gjøre det.

''Jjeg vil jo egentlig kvitte meg med dem, men må liksom ha dem for et evt. nødstilfelle... ''

Tro meg, det er nettopp i et nødstilfelle du ikke bør ha dem.

Annonse

Skrevet

Ja.. det er det jeg tenker, at jeg kan få et plutselig infall i et mørkt øyeblikk: ta dem, for så å angre (før jeg dør). Så jeg skal nok hive dem. Må bare psyke meg litt opp først. Takk skal du ha:-)

Kast dem i do nå, mens du har oss i ryggen! Benytt anledningen til å bli kvitt dem.

Du klarer det!

Med vennlig hilsen

Bella Dotte
Skrevet

Det jeg lurte på var om det er vanlig å få veldig angst når terapeuten tar ferie...

OK. Ja, det tror jeg er veldig vanlig. Jeg takler det ihvertfall ikke.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det hjelper ikke utsette det. Da blir det bare verre.

Gjest Svarttrost
Skrevet

Jeg blir helt typisk dårlig når terapeuten har ferie. Nå har jeg fått telefonnummeret til h*n, og bare vissheten om at jeg har det tror jeg vil hjelpe (kommer ganske sikkert aldri til å ringe, det er symboleffekten som teller her)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Tja, mange får nok det, avhengig av sykdom/diagnose, hvor knyttet man er, hyppighet på timene, hvordan sist time (før ferien) ble avsluttet... etc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...