Gå til innhold

Ett hav av tid

Anbefalte innlegg

sinnsro1365381181
Skrevet

Søndager er værst. De kan være så lange - særlig hvis det er dårlig vær og grått.

Og morran og formiddagen er ikke noe særlig. Kvelden har etterhvert blitt beste tida på døgnet. Bare tanken på at dagen endelig er over er godt.

Får dårlig samvittighet av at jeg tenker sånn. Spar unna dagene på ett vis. Men samtidig orker jeg ikke annet akkurat nå. Føler meg helt mimikkløs og tom...

Men bevares - jeg har gått lang tur, vært på middag, vært sosial osv. Men det er bare for at tida skal gå.

Ett hav av tid er det eneste jeg har akkurat nå. Og det gjør vondt.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Dette høres ut som depresjon.

Bella Dotte
Skrevet

Det gjør det. Hva kan hjelpe?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Det gjør det. Hva kan hjelpe?

Medisiner og/eller samtaleterapi, såklart!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Høres ut som en depresjon, spør du meg, eller begynnelsen på en. Kjenner igjen mange av tankene. Kontakt fastlegen din og fortell om disse tankene.

sinnsro1365381181
Skrevet

Ja - jeg er deprimert og har stått på Cipralex siste 5 år. Akkurat nå har jeg det ikke godt men vet jo at depresjon går over etterhvert.

Kunne du sett på innlegget mitt lengere ned om hyperaktivitet og depresjon? Pft.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...