sinnsro1365381181 Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Søndager er værst. De kan være så lange - særlig hvis det er dårlig vær og grått. Og morran og formiddagen er ikke noe særlig. Kvelden har etterhvert blitt beste tida på døgnet. Bare tanken på at dagen endelig er over er godt. Får dårlig samvittighet av at jeg tenker sånn. Spar unna dagene på ett vis. Men samtidig orker jeg ikke annet akkurat nå. Føler meg helt mimikkløs og tom... Men bevares - jeg har gått lang tur, vært på middag, vært sosial osv. Men det er bare for at tida skal gå. Ett hav av tid er det eneste jeg har akkurat nå. Og det gjør vondt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Dette høres ut som depresjon. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Dette høres ut som depresjon. Det gjør det. Hva kan hjelpe? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Det gjør det. Hva kan hjelpe? Medisiner og/eller samtaleterapi, såklart! Med vennlig hilsen 0 Siter
Cilien Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Høres ut som en depresjon, spør du meg, eller begynnelsen på en. Kjenner igjen mange av tankene. Kontakt fastlegen din og fortell om disse tankene. 0 Siter
sinnsro1365381181 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Skrevet 6. juni 2011 Dette høres ut som depresjon. Ja - jeg er deprimert og har stått på Cipralex siste 5 år. Akkurat nå har jeg det ikke godt men vet jo at depresjon går over etterhvert. Kunne du sett på innlegget mitt lengere ned om hyperaktivitet og depresjon? Pft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.