Gjest SMIRnøff Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Det er ikke noe man kan bli, det er noe man uansett blir. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 5. juni 2011 Skrevet 5. juni 2011 Ja. Du ender opp med å bruke musklene for lite, dermed blir de svekket. Når du da skal være aktiv oppleves dette som tyngre enn før fordi kroppen din må jobbe bittelitt hardere enn før. Heldigvis er det lett å snu, øk aktivitetsmengden så blir det bedre:-) Og økt aktivitet frigjør flere endorfiner, så føler man seg bedre også;-) 0 Siter
Gjest Bipolar58 Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Det er ikke noe man kan bli, det er noe man uansett blir. Når jeg er i min depressive periode sover jeg gjerne 8-10 timer om natta og 2-4 timer om dagen.Så senga og sofaen er mine 2 beste venner.Jeg har planer om å gå 15-30 minutter hver da uansett vær. Skal gi beskjed om det hjelper.Det har gjort det før.Det er ikke skadelig å sove 12+ timer hver dag,man får bare utrolig mye overskudd når depresjonen tar slutt,så pass på når du blir manisk,og forsøk å gjøre minst mulige feil.Jeg pleier å kjøpe ett nytt bilvrak når jeg er manisk,nå har jeg 5.Håper å li kvitt 4 i løpet av 2 år.Ser allerede nå at sommeren er for kort og at jeg må bruke noe penger på å isolere min doble garasje.Det hjelper også å slutte å spise når du ikke er sulten lenger.Jeg blir trøtt etter hvert bidige måltid,og merker at jeg sover mindre når jeg dropper måltid.Er nå nede i 3 små måltider per dag,noe som er godt gjort siden jeg er overvektig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.