Hønemoren Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Til NHD og andre! Kan 5 mg. Cipralex ha effekt? Jeg startet med det for to uker siden, har ikke økt dosen for merker stor fremgang på formen min. Kanskje jeg ikke trenger høyere dose.......? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Folk er forskjellige. For noen kan 5 mg være nok. 0 Siter
Gjest trdms Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 jeg begynte med 5 mg og har ikke økt, jeg merken en indre ro første dagen:) angsthoppene, sitter ikke i halsen lenger, men bare langt nede og ikke plagsomme:) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Skrevet 6. juni 2011 jeg begynte med 5 mg og har ikke økt, jeg merken en indre ro første dagen:) angsthoppene, sitter ikke i halsen lenger, men bare langt nede og ikke plagsomme:) Da er vi i hvertfall to.... Jeg synes også den virket raskt, etter ei ukes tid. Ser ingen grunn til å øke til 10mg. så lenge jeg har det mye bedre på 5 mg. Angsten sitter ikke i brystet, jeg har mere overskudd, alt er mere lystbetont, sover noe bedre (men kan bli enda bedre...), sofaen er ikke lenger min beste venn:). Håper dette fortsetter for jeg setter SÅ stor pris på dagene nå. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Skrevet 6. juni 2011 Folk er forskjellige. For noen kan 5 mg være nok. Takk for svar, NHD. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.