Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Livet mitt føles så meningsløst... sitte på nettet og surre hver bidige dag. Annet jeg driver med er også stort sett noe jeg gjør alene... Men da er det vel sånn jeg vil ha det, da! 0 Siter
Gjest kanskje noe slikt Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Kan du ikke ta kontakt med bymisjonen, hvis du skulle bo i nærheten av noe slikt? Eller frivillighetssentralen? Eller spørre på dps om det er en gruppe du kunne deltatt i en periode? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Studerer du ikke da? Det gir meg ingenting. Det er meningsløst. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Det gir meg ingenting. Det er meningsløst. Høres ut som du er deprimert? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Høres ut som du er deprimert? Føles ut som jeg ikke har lov til å være deprimert, da. Tenkte på det selv, jeg har jo god greie på symptomer og slikt. Men jeg går jo på AD, får terapi, alt skulle være i orden... 0 Siter
Gjest kun Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Det gir meg ingenting. Det er meningsløst. Javel. Da får du finne på noget annet å gjøre da? 0 Siter
Gjest winda Skrevet 6. juni 2011 Skrevet 6. juni 2011 Føles ut som jeg ikke har lov til å være deprimert, da. Tenkte på det selv, jeg har jo god greie på symptomer og slikt. Men jeg går jo på AD, får terapi, alt skulle være i orden... Hei. Fått behandling i mange år jeg også, men like forbasket får jeg disse periodene med energiløshet og tretthet. Tror jeg gjør det jeg kan for å holde meg så frisk som mulig ihvertfall. Man må kanskje innse at man har en sykdom som kommer og går i perioder og som man aldri blir helt frisk av? Kanskje lurt å lære seg å leve med dette istedet for å lengte etter å bli frisk...igjen? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hei. Fått behandling i mange år jeg også, men like forbasket får jeg disse periodene med energiløshet og tretthet. Tror jeg gjør det jeg kan for å holde meg så frisk som mulig ihvertfall. Man må kanskje innse at man har en sykdom som kommer og går i perioder og som man aldri blir helt frisk av? Kanskje lurt å lære seg å leve med dette istedet for å lengte etter å bli frisk...igjen? Jeg vet ikke... hva innebærer dette du nå sier, for meg? Folk rundt meg sier jeg må begynne å bruke evnene mine - men de tviler jeg også på at jeg har... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.