Gå til innhold

depresjon eller kanskje angst? Men hvorfor?!

Anbefalte innlegg

Sool1365380740
Skrevet

Hei. har klart å slutte på ad nå litt over en uke. Men er usikker på om det var lurt. Mente selv de ikke virket på meg men nå er jeg usikker. Måtte stå opp i natt pga brystsmerter. Har og fått tilbake den vonde klumpen i halsen,og følelsen av å være på gråten hele tiden. Og sånne ubehaglige bølger som skyller gjennom kroppen uten forvarsel. Allt tilsier at jeg skal ha det høvlig bra nå,så hvorfor føles det slik? Hvor lenge etter man stopper å ta ad før medisinen er ute av kroppen? Spør fordi jeg er usikker om dette er pga medisinstopp,eller om det har andre grunner. Er også forferdelig irritabel. Har forresten gått på ad ca 10 mnd.

Fortsetter under...

Gjest Nevertheless
Skrevet

Er vel bare en måte å finne det ut på: ta en ny periode med medisinen og se om det snur. Da vet du om du fortsatt trenger den.

Sool1365380740
Skrevet

Er vel bare en måte å finne det ut på: ta en ny periode med medisinen og se om det snur. Da vet du om du fortsatt trenger den.

ja..mulig det. Men har hatt store seponeringsproblemer,og liker ikke tanken på å trikse med de medisinene igjenn. Må uansett prøve en annen type,for følte meg helt fjern av de. (venlafaxin) Er det andre som kanskje har fått en forbigående nedtur av å slutte? Skal se det ann litt. Skal til psykriateren min i juli så får vi eventuelt finne ut av medisinene da. Har stor respekt for medisiner,spesiellt denne typen. Skulle vært mer som paracet..da vet man jo om den virker i løpet av en halvtime :) Takk for svar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...