Thorleifsdatter Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 hjelp ! Jeg trenger hjelp.... sykdom og laster kan jeg få til selv.... men jeg trenger hjelp til å "overleve" til å bli hørt - men jeg vet ikke hvordan..... Alt hos meg har vært grått i mange år, og så kom lyset.... men det slukket - som allt annet, total mørke ! nå virker det som om jeg ikke har prøvd - jeg virker som en absolutt taper - tenker jeg. Men, jeg har ikke nevnt de usedbanlige mageknipene, de som ikke engang forsvinner på natten. Ikke alle partyene - hvor du egentlig bare har lyst å gå å legge seg. Gi faen i silkedyner og andre "kracks"..... sorry, jeg staver elendig, jeg har dysleksi og må anstrenge meg for å lære testene..... Oh, takk mister Simon.... it was a litt bladet, is it your famuest bar..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/365831-skj%C3%B8nner-ikke-noe-av-dette-her-trenger-bare/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.