Gjest prust Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Min kjøpte jeg på Bohus for 4-5 år siden, og den er like god enda. Den er ganske tykk til å være en overmadrass, og av fast skum. Er veldig fornøyd, ikke var den veldig dyr heller. Takk for tips! 0 Siter
Gjest oddod Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Ja, vi gjør jo det nå, når vi har fjernet overmadrassen. Sover forsåvidt ganske greit på dem nå, muligens bedre enn til vanlig.... Men jeg vil ha overmadrass på - det kan jo skje flere uhell.... Okei. Jeg bare spurte fordi jeg selv sover mye bedre i min egen seng uten overmadrass 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 18. juli 2011 Skrevet 18. juli 2011 Ja, jeg får ta meg en runde. Men det var utrolig surt da vi kjøpte de dyre Svanemadrassene, da sa vi at vi likte å ligge hardt. Men vi ble frarådet på det sterkeste å kjøpe de fasteste madrassene. Og fulgte rådet. Og vi har altså madrasser som ikke passer yggene våre :-( Hm, det var jo litt rart... Da vi kjøpte seng prøvelå vi madrassene i butikken for at selgeren skulle se hvilke sovestillinger vi foretrakk, og etterpå ble vi utspurt nøye om preferanser. Kanskje selgeren dere traff har erfaring for at folk som sier de foretrekker harde madrasser egentlig ikke liker så harde madrasser likevel? 0 Siter
jasåsånnerdet Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 Bare for å understreke det... tempurmadrass kan ikke vaskes, så hvis det er for å beskytte mot uhell må du ta en annen madrass Man kan vaske bort flekker? Men ikke håndvask eller maskin? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 Man kan vaske bort flekker? Men ikke håndvask eller maskin? Det vil jeg tro man kan, ja... 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 Det vil jeg tro man kan, ja... Det var en gammel tråd ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2012 Skrevet 10. desember 2012 Det var en gammel tråd ;-) Ja, så det, men tenkte jeg måtte svare allikevel 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.