Gå til innhold

Nytt forum - hjertelig velkommen


Gjest Dolana

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dette et helt nytt forum eller overtar det etter Solsiden? Hvis så hva er da grunnen til det?

''Hvis så hva er da grunnen til det?''

Den plattformen Solsiden var på, begynte å ta betaling - så vi har bare flyttet til et sted hvor vi kan ha forumet gratis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe morsomt der da? Og er det sånn som på det andre forumet at man blir kastet ut hvis man glemmer å skrive noen ord i et par uker?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe morsomt der da? Og er det sånn som på det andre forumet at man blir kastet ut hvis man glemmer å skrive noen ord i et par uker?:)

Det er ganske morsomt, og da glemmer man forhåpentligvis ikke å skrive der. ;) Enda morsommere hadde det nok blitt med noen finurlige tonie-betraktninger i ny og ne, trur eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske morsomt, og da glemmer man forhåpentligvis ikke å skrive der. ;) Enda morsommere hadde det nok blitt med noen finurlige tonie-betraktninger i ny og ne, trur eg.

Kanskje jeg tar meg en tur innom og ser, men jeg vet ikke helt. Følte en viss motvilje fra enkelte på det forrige stedet. Det ble nesten litt for koselig og styrt, syntes jeg. Jeg liker jo å være en fri sjel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar meg en tur innom og ser, men jeg vet ikke helt. Følte en viss motvilje fra enkelte på det forrige stedet. Det ble nesten litt for koselig og styrt, syntes jeg. Jeg liker jo å være en fri sjel;)

Den ultimate drømmen for flere av kollegaene mine er å være 3 uker i en middels stor båt, skjønner du... Og bruke 1 uke for å komme fra A til B, når det tar 20 minutter å kjøre bil fra A til B :-D

Jeg hadde vel holdt ut i tre dager, tenker jeg...

Neida, jeg skjønenr at det kan være deilig å være på sjøen, men ikke så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar meg en tur innom og ser, men jeg vet ikke helt. Følte en viss motvilje fra enkelte på det forrige stedet. Det ble nesten litt for koselig og styrt, syntes jeg. Jeg liker jo å være en fri sjel;)

UPS - det innlegget kom i feil tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All båtpraten har fått deg helt ut av vater;)

Ja, nå tilter jeg visst helt... (apropos prating om tilting av båtmotorer i morges)

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Den ultimate drømmen for flere av kollegaene mine er å være 3 uker i en middels stor båt, skjønner du... Og bruke 1 uke for å komme fra A til B, når det tar 20 minutter å kjøre bil fra A til B :-D

Jeg hadde vel holdt ut i tre dager, tenker jeg...

Neida, jeg skjønenr at det kan være deilig å være på sjøen, men ikke så lenge!

''Jeg hadde vel holdt ut i tre dager, tenker jeg.''

Siden jeg har gjort dette mange ganger, må jeg si meg litt enig. Jeg blir veldig rastløs av å sitte i en båt i timevis. Det beste med båturer er å komme i land og se nye steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg hadde vel holdt ut i tre dager, tenker jeg.''

Siden jeg har gjort dette mange ganger, må jeg si meg litt enig. Jeg blir veldig rastløs av å sitte i en båt i timevis. Det beste med båturer er å komme i land og se nye steder.

''Det beste med båturer er å komme i land og se nye steder.

''

Siden våre båtturer begrenser seg til maks en gang pr sommer, synes jeg selve båtturen er det beste - altså å kjøre rundt i en times tid kanskje eller to - har vel aldri vært på lenger båtturer enn det.

Vi har vært på to holmeturer med mine foreldre - og det er veldig koselig. Da tøffer vi utover i pappas gamle båt med 4 hesters påhengs og går i land på en av favorittholmene, har med kaffe og saft og kringle. Ungene løperr rundt og finner bær og greiner og fisker, mens jeg gjerne ligger og soler meg. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

''Det beste med båturer er å komme i land og se nye steder.

''

Siden våre båtturer begrenser seg til maks en gang pr sommer, synes jeg selve båtturen er det beste - altså å kjøre rundt i en times tid kanskje eller to - har vel aldri vært på lenger båtturer enn det.

Vi har vært på to holmeturer med mine foreldre - og det er veldig koselig. Da tøffer vi utover i pappas gamle båt med 4 hesters påhengs og går i land på en av favorittholmene, har med kaffe og saft og kringle. Ungene løperr rundt og finner bær og greiner og fisker, mens jeg gjerne ligger og soler meg. Deilig!

Ja, sånne båturer ja. Jeg liker å være på tur i Oslofjorden med motorbåten, men det er disse lange seilturerene jeg ikke helt har skjønt morroa med bortsett fra det å gå i land. Folk snakker om fred og ro, men jeg liker ikke den freden. Jeg koser meg når vi kjører tett innved land og det er mye å se på, men jeg liker meg ikke når det bare er sjø så langt øye kan se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar meg en tur innom og ser, men jeg vet ikke helt. Følte en viss motvilje fra enkelte på det forrige stedet. Det ble nesten litt for koselig og styrt, syntes jeg. Jeg liker jo å være en fri sjel;)

Gjør det. :) Om jeg ikke tar helt feil så har det vært en totalomskifting av forumledelsen siden sist, dersom det var det du tenkte på. Brukergruppa slik den ser ut akkurat i dag (boost etter flyttingen) er i alle fall ganske så broket og sammensatt, men vi vet jo ikke ennå om det vil vare også etter at nyhetens interesse har dabbet av. Håper det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark-Angel 82

Den ultimate drømmen for flere av kollegaene mine er å være 3 uker i en middels stor båt, skjønner du... Og bruke 1 uke for å komme fra A til B, når det tar 20 minutter å kjøre bil fra A til B :-D

Jeg hadde vel holdt ut i tre dager, tenker jeg...

Neida, jeg skjønenr at det kan være deilig å være på sjøen, men ikke så lenge!

Syns du skulle titte innom på forumet jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du skulle titte innom på forumet jeg. ;)

Hei - der var jo du og :-)

Nei, jeg kan bare ikke bli aktiv på flere forum, bruker mer enn nok tid her på DOL.

Og om ikke så altfor lenge er eldstemann stor nok til Facebook og da må jeg bruke litt tid på det....

Det er sikkert veldig trivelig på det andre forumet, men jeg få rholde meg her :-)

Alt bra med deg og dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark-Angel 82

Hei - der var jo du og :-)

Nei, jeg kan bare ikke bli aktiv på flere forum, bruker mer enn nok tid her på DOL.

Og om ikke så altfor lenge er eldstemann stor nok til Facebook og da må jeg bruke litt tid på det....

Det er sikkert veldig trivelig på det andre forumet, men jeg få rholde meg her :-)

Alt bra med deg og dine?

Hehe, ja, det tar jo litt tid...

Jo takk, alt fint her. Mann begynte jobb i dag, så nå er hverdagen her... Hvertfall for noen dager. Til helga flyr vi til varmere strøk, skal bli deilig. Ellers stille og rolig. Lei av regnet...

Du da, alt fint med du & dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, det tar jo litt tid...

Jo takk, alt fint her. Mann begynte jobb i dag, så nå er hverdagen her... Hvertfall for noen dager. Til helga flyr vi til varmere strøk, skal bli deilig. Ellers stille og rolig. Lei av regnet...

Du da, alt fint med du & dine?

Høres fantastisk ut med varmere strøk... :-)

Alt er bra her - selv om vi savner varmen. Synes det er trist at sommeren er over...

Jeg var på Sommer på Torvet i forrige uke - vanvittig gøy!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...