Gå til innhold

Nytt forum - hjertelig velkommen


Gjest Dolana

Anbefalte innlegg

Dark-Angel 82

Høres fantastisk ut med varmere strøk... :-)

Alt er bra her - selv om vi savner varmen. Synes det er trist at sommeren er over...

Jeg var på Sommer på Torvet i forrige uke - vanvittig gøy!!!!

Alltid deilig med varme. Denne sommeren har gått utrolig fort.. Og det har jo bare vært drittvær nesten...

Torvet ja, knall moro! Jeg var der i går, gd stemning. Synd de har vært uheldige med været i år, og synd det var siste gang i går.. Ble bare en tur ned til for min del i sommer..Jaja..

God helg til deg & dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid deilig med varme. Denne sommeren har gått utrolig fort.. Og det har jo bare vært drittvær nesten...

Torvet ja, knall moro! Jeg var der i går, gd stemning. Synd de har vært uheldige med været i år, og synd det var siste gang i går.. Ble bare en tur ned til for min del i sommer..Jaja..

God helg til deg & dine.

Takk for det :-) Det samme til deg!

Jeg og Mr Prust skal ut i kveld - i 40 års dag :-) Skal bare få klippet gresset, så dusje - og så på fest! Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Dark-Angel 82

Takk for det :-) Det samme til deg!

Jeg og Mr Prust skal ut i kveld - i 40 års dag :-) Skal bare få klippet gresset, så dusje - og så på fest! Moro!

Håper festen var vellykket. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...