Gå til innhold

Kroner


Gjest IBJ

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for noen år siden kroner på der de øverste tennene har vært, jeg fikk dekket dette på grunn av trygd og at jeg er syk. Men jeg er ikke fornøyd med dem, jeg har mye smerter, og helst hadde jeg ville jeg ha erstattet alle tennene med kroner, jeg tror jeg hadde fått det bedre da og ikke så vondt. Men får jeg dekket dette en gang til hvis de skjønner hvor viktig det er for meg, eller er ikke det mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er visse sykdommer som kan gi rett til støtte til tannbehandling.

Hverken dårlig råd, eller at det er viktig for deg holder. Tenner er viktig for alle. Jeg er minstetrygdet og har dårlig råd, jeg har slitt i mange år med smerter i tennene, og har lagt ut mange tusen. Allikvel har jeg måtte trekke mange tenner. Jeg trenger både kroner,og proteser, men har aldri fått dekket noen ting, enda psykologen min skrev et brev og forklarte hvor hemmende det var for meg i hverdagen, både p.g.a utseende og penger. For ikke å snakke om hvordan kroniske smerter går ut over psyken. Jeg har søkt flere ganger og fått avslag like mange ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...