Gjest 9.august Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Hvis en er lei seg og trist en stund, bør en gjøre noe med det (evt. hva), eller la det ligge? 0 Siter
Bookworm Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Det kommer helt an på hvorfor, hvordan og hvor lenge... Det er helt normalt å være trist og lei seg uten at man trenger å gjøre noe spesielt med det, annet enn kanskje å gjøre som "vanlig" for å holde seg i aktivitet... 0 Siter
Gjest 9.august Skrevet 9. august 2011 Skrevet 9. august 2011 Det kommer helt an på hvorfor, hvordan og hvor lenge... Det er helt normalt å være trist og lei seg uten at man trenger å gjøre noe spesielt med det, annet enn kanskje å gjøre som "vanlig" for å holde seg i aktivitet... Gjør vanlige aktiviteter og klistrer på et smil, men er konstant trist og redd for at det ender med depresjon... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å hindre det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.