spiky Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ravioli i fløtesaus med parmesan, valnøtter og asparges? Rød? Hvit? sprudlende? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ingen lett kombi det der, men tror jeg ville satset på en lett rødvin - gjerne en valpolicella. Godt mulig noen spesialister ville anbefalt noe helt annet. 0 Siter
Gjest aperitif no Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Jeg pleier å spørre på polet hvis jeg er i tvil, på mitt pol er det flere som har virkelig god peiling, det tror jeg det er på de fleste pol. Du kan også søke på noen av ingrediensene (de kraftigste, i dette tilfellet blir det sikkert fløtesausen, men også fyllet i raviolien vil være viktig) på sider som aperitif.no, der har de vinforslag til alle rettene. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Jeg ville satsa på rødt i glasset, gjerne Valpolicella, slik Elextra foreslår, samt droppa aspargesen. Asparges fortjener bedre enn å bli drukna i fløte. Men smaken er som baken. Spør på polet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.