Gjest Elextra Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 http://gfx.dagbladet.no/labrador/158/158313/15831342/jpg/active/978x.jpg og http://img.nrk.no/img/139529.jpeg (agurktiden er vel ikke HELT over?) 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ha! Jeg _visste_ hvem som ville dukke opp på bilde nr 2 etter å ha sett bilde nr 1 ;-) (aner ikke hvem hun første er,da) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ha! Jeg _visste_ hvem som ville dukke opp på bilde nr 2 etter å ha sett bilde nr 1 ;-) (aner ikke hvem hun første er,da) Du vet ikke hvem Rakel Nordtømme er? 0 Siter
morsan Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Du vet ikke hvem Rakel Nordtømme er? Nei, tydeligvis ikke. Har hørt navnet da. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Nei, tydeligvis ikke. Har hørt navnet da. Hun er eksen til Petter Northug. Pr-kåt som få. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Nei, tydeligvis ikke. Har hørt navnet da. ) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Da jeg så bildene, tenkte jeg først at du hadde bommet, at det var to bilder av samme person. Jeg måtte studere dem grundig før jeg kom på hvem som var på det siste bildet. Så ja, de er like. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ha! Jeg _visste_ hvem som ville dukke opp på bilde nr 2 etter å ha sett bilde nr 1 ;-) (aner ikke hvem hun første er,da) I trøndelag må du ha vært bevisstløs for å ha greid å unngå frk. Nordtømmes stunt for å bli sett, men nr 2 - hvem er det? 0 Siter
Gjest trutteli Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 I trøndelag må du ha vært bevisstløs for å ha greid å unngå frk. Nordtømmes stunt for å bli sett, men nr 2 - hvem er det? Man må vel nesten ha vært bevisstløs om man ikke vet hvem hun på bilde nr 2 er, ville jeg ha sagt. 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 I trøndelag må du ha vært bevisstløs for å ha greid å unngå frk. Nordtømmes stunt for å bli sett, men nr 2 - hvem er det? Det er Kristin Kirkemo, tror jeg. Ikke et helt typisk bilde av henne. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Det er Kristin Kirkemo, tror jeg. Ikke et helt typisk bilde av henne. Jøss. Der var hun ikke særlig lik seg fra den tiden saken fikk mye presse nei. Noen år siden jeg har sett hennes navn nå, søsteren derimot er rett som det er i nyhetsbildet ser jeg. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Man må vel nesten ha vært bevisstløs om man ikke vet hvem hun på bilde nr 2 er, ville jeg ha sagt. Hehe, ok. 0 Siter
Gjest trutteli Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hun er eksen til Petter Northug. Pr-kåt som få. Jeg vil heller si at media er kåt på henne. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Jeg vil heller si at media er kåt på henne. ''Jeg vil heller si at media er kåt på henne.'' Nåja... Så en overskrift på en eller annen nettavis i dag - dama er innlagt på sykehuset og blogger fra sykesengen visstnok. Så interessant. *gjeeesp* 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 ''Jeg vil heller si at media er kåt på henne.'' Nåja... Så en overskrift på en eller annen nettavis i dag - dama er innlagt på sykehuset og blogger fra sykesengen visstnok. Så interessant. *gjeeesp* Haha, hun har mye å melde ja 0 Siter
Gjest trutteli Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 ''Jeg vil heller si at media er kåt på henne.'' Nåja... Så en overskrift på en eller annen nettavis i dag - dama er innlagt på sykehuset og blogger fra sykesengen visstnok. Så interessant. *gjeeesp* Tro ikke på alt du leser. Hun har ikke blogget fra sykesengen. Dette er vas. Du er tydelig interessert nok i og med at du har fått med deg det som er skrevet, selv om det ikke er sant. 0 Siter
Sør Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 ''Jeg vil heller si at media er kåt på henne.'' Nåja... Så en overskrift på en eller annen nettavis i dag - dama er innlagt på sykehuset og blogger fra sykesengen visstnok. Så interessant. *gjeeesp* Men Lillemus - det er ikke uvanlig at folk har en bærbar med seg på sykehuset. Og hun kan neppe lastes for at en nettavis skriver om det? De skyldige her er jo leserne, som klikker på linken og leser disse artiklene i nettavisene, som så får penger av annonsørene. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Haha, hun har mye å melde ja Og mest sprøyt spør du meg.... 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Og mest sprøyt spør du meg.... Hun får Tone Damli Aaberge til å framstå både som subtil og blyg hehe ;-) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hun får Tone Damli Aaberge til å framstå både som subtil og blyg hehe ;-) Ja, jeg kjenner folk som kjenner henne, så jeg vet;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.