Gjest browing Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Når jeg har lest alle innlegg og svar her inne, og når jeg er lei av Facebook, hva i all verden skal jeg lese av debatter da? 0 Siter
Gjest browing Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Det falt ut en s der, situasjons-nicket skulle vært browsing, men det spiller jo ingen rolle. 0 Siter
Gjest Twitter Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hva med Twitter? Følger du de riktige personene, så er det mye mer diskusjon der enn på FB. 0 Siter
Gjest åæou Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Ta på deg sko og gå deg en tur er min anbefaling. 0 Siter
PieLill Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Anbefaler dette nettstedet: http://www.internetlastpage.com/ mvh 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 http://www.plassiskyggen.net 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.