Gjest hvatenkerdu? Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hva tenker du om at en mor gir en kjøleskapmagnet med teksten "En mors kjærlighet varer evig" til sønnen og hans kone i deres bryllup? 0 Siter
Gjest hvatenkerdu? Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 de fikk også annen gave da. 0 Siter
PieLill Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Er det spesielt mye å tenke om det? mvh 0 Siter
Kalevaala Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Det tok noen sekunder før jeg tok poenget :-) Jeg ville nok valgt å se positivt på det og tenke at moren (svigermor?) ikke har ment annet enn å gi en kjærlighetserklæring. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 *hehe* Kanskje hun ikke liker svigerdatra og regner med at ekteskapet ikke vil vare så lenge? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Hehe, det kan bety at hun av en eller annen grunn vil gi et lite stikk, men det kan også bety at dama har sans for humor 0 Siter
Mammantil3 Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Jeg synes den er morsom, uansett hva giveren mente. Er det ment at mor ikke vil gi slipp på sønnen eller at svigerdatterens kjærlighet aldri kan bli som hennes, er den morsom fordi moren avslører seg. Er det ment som en morsomhet så er den akkurat det. 0 Siter
brilleslangen Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 gjør det noe? tenker jeg... Det er jo sant. Han er blitt voksen, men mora vil jo likevel alltid være glad i sønnen sin. Og det var hennes måte å si det på... Men den magneten hadde kanskje vært bedre å gi i en annen anledning enn bryllupet da.. det kan jeg være enig i. ;-) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Det tok noen sekunder før jeg tok poenget :-) Jeg ville nok valgt å se positivt på det og tenke at moren (svigermor?) ikke har ment annet enn å gi en kjærlighetserklæring. Og hva var så poenget? Jeg har ikke tatt det enda ;S 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 "Å så søtt og koselig" hadde jeg tenkt da? Er du den sjalu nygifte konen, eller? 0 Siter
nick Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 Jeg tenker at jeg håper mora bor langt, langt unna, alternativt at hun tar repern ganske fort, ellers er det duket for et ekteskap med svigermor fra helvete. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 I min familie ville man tatt det for humor :-) 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 10. august 2011 Skrevet 10. august 2011 I vår familie hadde noe slikt blitt gitt pga humor, så jeg hadde vel flirt rått. Hadde jeg sett det i andre bryllup så hadde jeg tenkt at det var humoristisk også, men jeg vet jo at noen kommer med stikk. Forøvrig velger jeg som oftes å tro det beste. 0 Siter
Axcia Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 *LOL* Jeg hadde gapskratta, men kanskje den er ment i ramme alvor, og at mora hans synes av svigerdattera er et hespetre? hehe 0 Siter
Gjest MayLynn Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Hadde tenkt at moren syns det er litt vemodig at sønnen gifter seg... Trenger ikke å bety noe negativt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 *LOL* Jeg hadde gapskratta, men kanskje den er ment i ramme alvor, og at mora hans synes av svigerdattera er et hespetre? hehe Kanskje det var gaven fra Lagunas svigermor? ;o) 0 Siter
Axcia Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Kanskje det var gaven fra Lagunas svigermor? ;o) *knegg* 0 Siter
tonie Skrevet 11. august 2011 Skrevet 11. august 2011 Jeg synes det der var veldig bra humor, jeg:) Kunne godt ha skjedd i min familie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.