Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Datafix

xmlns er det noe?

Hvordan gikk det? Fremdeles problemer? Gjør slik:

1.Gå inn på www.rarsoft.com og last ned wrar401no.exe ganske langt ned på siden under der det står:WinRAR and RAR 4.01 release .Det skal stå Norwegian og du trykke på den blå lenken merket 32 bit

2.Last ned filen til en mappe på din hardisk du kan kalle diverse

C:\diverse\winrar401.exe slik vil da rotkatalogen på din windows disk se ut om du har gjort det riktig

3.Pakk ut filen ved å dobbeltklikke på winrar401.exe i katalogen diverse på Min Datamaskin disk C.

4.Siden programmet er på norsk skulle det være lett å pakke ut.

5.Restart din pc (når winrar er ferdig instalert)

6.Alle komprimerte filer vil nå se ut som en stabel med 3 bøker,grønn,blå og fiolatt.

7.Lag en mappe som du kaller C:\diverse\X (Hva som helst bare du husker navnet)

8.Dobbeltklikk på filen du vil pakke ut legg alle filene i den nye mappa X

9.Når alle filene er pakket ut kan du slette mappa X om du vil,du har jo både winrar og den komprimerte fila.

Ved spørsmål finner du meg på www.vgd.no under navnet gamecrazy.(Datahjelp eller Data og internett)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368944-winrar/page/2/#findComment-3249469
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Datafix

Det som har skjedd er følgende:

1. Noen har sendt meg mail med et vedlegg som visstnok skal inneholde noe interessant jeg skal se på. (docx)

2. Jeg åpner og laster ned vedlegget. (det står noe med zip)

3. Det popper ikke opp noe dokument el, men en meny og et tegn som ser ut som en stabel med bøker på statuslinja nede på skjermen. Jeg kan da klikke på 4 ulike mapper, med uforståelige greier i. Og neders kan jeg klikke på "content", men det er også uforståelig.

(Det eneste leselige jeg har funnet er noen bilder).

Vet altså ikke hva jeg skal gjøre med dette, eller finne noe mer som er leselig..

Kjenner du avsender?

Dette kan godt være virus!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368944-winrar/page/2/#findComment-3249473
Del på andre sider

Hvordan gikk det? Fremdeles problemer? Gjør slik:

1.Gå inn på www.rarsoft.com og last ned wrar401no.exe ganske langt ned på siden under der det står:WinRAR and RAR 4.01 release .Det skal stå Norwegian og du trykke på den blå lenken merket 32 bit

2.Last ned filen til en mappe på din hardisk du kan kalle diverse

C:\diverse\winrar401.exe slik vil da rotkatalogen på din windows disk se ut om du har gjort det riktig

3.Pakk ut filen ved å dobbeltklikke på winrar401.exe i katalogen diverse på Min Datamaskin disk C.

4.Siden programmet er på norsk skulle det være lett å pakke ut.

5.Restart din pc (når winrar er ferdig instalert)

6.Alle komprimerte filer vil nå se ut som en stabel med 3 bøker,grønn,blå og fiolatt.

7.Lag en mappe som du kaller C:\diverse\X (Hva som helst bare du husker navnet)

8.Dobbeltklikk på filen du vil pakke ut legg alle filene i den nye mappa X

9.Når alle filene er pakket ut kan du slette mappa X om du vil,du har jo både winrar og den komprimerte fila.

Ved spørsmål finner du meg på www.vgd.no under navnet gamecrazy.(Datahjelp eller Data og internett)

Fantastisk. Skal prøve denne oppskrifta ved første anledning:-) Takk og takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368944-winrar/page/2/#findComment-3250748
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...