Gå til innhold

Min hjemmeside endres ikke

Anbefalte innlegg

Gjest Sneglen

Jeg la inn noen nye bilder på hjemmesiden min for en ukes tid siden, men i dag så jeg at de ikke var kommet fram. Jeg la dem da inn på nytt, sammen med noen andre småredigeringer. Hverken bildene eller tekstendringene har likevel kommet fram enda.

Webmaster, kunne du ta en titt og se om jeg har gjort noe feil?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/36901-min-hjemmeside-endres-ikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Har du trykket "oppdater" i nettleseren din? Jeg kjenner igjen bildene, det er bilder jeg har godkjent i løpet av de siste dagene. Men nå vet jeg ikke hva du hadde på siden fra før og om det var dine bilder jeg godkjente, for det kommer ikke frem under godkjenningen hvilke sider de skal til. Stemmer det at det skal være en snegle, en trillebår med blomster og en teddybjørn?

Skulle det vært andre bilder der har det nok oppstått en feil, for det ligger ikke flere bilder til godkjenning nå.

Har du trykket "oppdater" i nettleseren din? Jeg kjenner igjen bildene, det er bilder jeg har godkjent i løpet av de siste dagene. Men nå vet jeg ikke hva du hadde på siden fra før og om det var dine bilder jeg godkjente, for det kommer ikke frem under godkjenningen hvilke sider de skal til. Stemmer det at det skal være en snegle, en trillebår med blomster og en teddybjørn?

Skulle det vært andre bilder der har det nok oppstått en feil, for det ligger ikke flere bilder til godkjenning nå.

Jeg vet ikke riktig hva jeg gjorde, men plutselig har ihvertfall bildene kommet inn likevel!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...