Gå til innhold

Ingen muslimer kan være mot dødsstraff

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10082007

Nei, det er jo egentlig bare gammelt nytt for alle som har minimumskunnskaper om islam, og selv om reportasjen forsøker å marginalisere miljøet rundt islamnet.no er det et faktum at dette miljøet er det absolutt raskest voksende i Norge, spesielt blandt unge muslimer.

Lover "virkelig" godt for fremtiden...Steining og halshogging som fredagsunderholdning på torget i bergen og Oslo om noen år?

Fortsetter under...

Fredens religion?

Nå så jeg ikke denne tråden før jeg laget min, men det er jo interessant å se at både han og flertallet av de som støtter Frp er enige i spørsmålet rundt dødsstraff.

Og faktum er at de aller fleste muslimske land faktisk ikke har dødsstraff.

Med vennlig hilsen

Nå så jeg ikke denne tråden før jeg laget min, men det er jo interessant å se at både han og flertallet av de som støtter Frp er enige i spørsmålet rundt dødsstraff.

Og faktum er at de aller fleste muslimske land faktisk ikke har dødsstraff.

Med vennlig hilsen

''Nå så jeg ikke denne tråden før jeg laget min''

Selvfølgelig ikke. *knegg*

Annonse

Tankevekkende å se forskjellen mellom hva som ytres offentlig og hva som hevdes internt.

mvh

Hva hevdes internt?

Det som er typisk er at man påstår at han har "makt" til å bestemme hva folk skal tro på, mer enn Biskop Kvarme har makt til å tro på hva kristne i Norge skal tro på.

Gjør han det?

Med vennlig hilsen

Tankevekkende å se forskjellen mellom hva som ytres offentlig og hva som hevdes internt.

mvh

Ja, men det har vi jo sett mange eksempel på med bruk av skjult kamera/mikrofon før, i fra både inn og utland.

Koranen foreskriver jo løgn til vantro, så de gjør jo egentlig ingenting galt eller umoralsk.

Hva hevdes internt?

Det som er typisk er at man påstår at han har "makt" til å bestemme hva folk skal tro på, mer enn Biskop Kvarme har makt til å tro på hva kristne i Norge skal tro på.

Gjør han det?

Med vennlig hilsen

Selvsagt har imamer og ledere stor makt og inflytelse i sine menigheter/miljøer.

Å sammenlihgne det med den i forhold svært liberale norske kirke er så kunnskapsløst at det er en gru.

Ja, men det har vi jo sett mange eksempel på med bruk av skjult kamera/mikrofon før, i fra både inn og utland.

Koranen foreskriver jo løgn til vantro, så de gjør jo egentlig ingenting galt eller umoralsk.

Nei, ikke i forhold til den standarden de lever ut fra.

mvh

Det er egentlig morsomt at høyresiden tilsynelatende tilbringer mer tid på ekstreme nettsider enn det muslimer flest gjør. Det er veldig liten forskjell mellom dere.

Med vennlig hilsen

Det er egentlig morsomt at høyresiden tilsynelatende tilbringer mer tid på ekstreme nettsider enn det muslimer flest gjør. Det er veldig liten forskjell mellom dere.

Med vennlig hilsen

''Det er egentlig morsomt at høyresiden tilsynelatende tilbringer mer tid på ekstreme nettsider''

Det er rimelig morsomt med alt det sprøytet du klarer å lire av deg.

''enn det muslimer flest gjør. Det er veldig liten forskjell mellom dere.''

Det er meget stor forskjell på religiøse muslimer og ateister som undertegnede.

Annonse

''Det er egentlig morsomt at høyresiden tilsynelatende tilbringer mer tid på ekstreme nettsider''

Det er rimelig morsomt med alt det sprøytet du klarer å lire av deg.

''enn det muslimer flest gjør. Det er veldig liten forskjell mellom dere.''

Det er meget stor forskjell på religiøse muslimer og ateister som undertegnede.

Det er da ingen sak å finne ekstrem holdninger verken blant muslimer eller kristne. Du kan lese på de forumene hvor kristne ABB gikk, men resten av muslimer/kristne/nordmenn er ikke slik.

Nesten surrealistisk å se slik møkk og gufs servert på norsk i Norge.

Og igjen: dette er altså det mest populære miljøet for unge muslimer, de fleste født i Norge.

Skremmende.

''Nei, det er jo egentlig bare gammelt nytt for alle som har minimumskunnskaper om islam, og selv om reportasjen forsøker å marginalisere miljøet rundt islamnet.no er det et faktum at dette miljøet er det absolutt raskest voksende i Norge, spesielt blandt unge muslimer.

Lover "virkelig" godt for fremtiden...Steining og halshogging som fredagsunderholdning på torget i bergen og Oslo om noen år?''

Heslig middelaldertenkning denne rabiate unge mannen er eksponent for. Men vedkommende forkynner bare Koranen. Sharia er vel nedfelt i Koranen og Hadith, og hva er en muslim som ikke støtter dette? Så mannen har vel egentlig rett, om en skal følge boka.

''Nei, det er jo egentlig bare gammelt nytt for alle som har minimumskunnskaper om islam, og selv om reportasjen forsøker å marginalisere miljøet rundt islamnet.no er det et faktum at dette miljøet er det absolutt raskest voksende i Norge, spesielt blandt unge muslimer.

Lover "virkelig" godt for fremtiden...Steining og halshogging som fredagsunderholdning på torget i bergen og Oslo om noen år?''

Heslig middelaldertenkning denne rabiate unge mannen er eksponent for. Men vedkommende forkynner bare Koranen. Sharia er vel nedfelt i Koranen og Hadith, og hva er en muslim som ikke støtter dette? Så mannen har vel egentlig rett, om en skal følge boka.

Nuvel, de fleste muslimske land støtter jo ikke dette. :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Nuvel, de fleste muslimske land støtter jo ikke dette. :-)

Med vennlig hilsen

Rein overlagt løgn igjen fra deg!

Som kartet litt nede på siden viser er dødsstraff i bruk i nesten samtlige muslimske land i verden: http://en.wikipedia.org/wiki/Use_of_capital_punishment_by_country

Spre din desinformajson andre steder, eller helst ingen steder.

Gjest Nord og ned.

Jeg klarer ikke akkurat å hisse meg opp over at en del muslilmer påstår at man må være for dødsstraff.

Det er da ikke verre enn at USA praktiserer dødsstraff med relativt stor iver?

''Det er da ikke verre enn at USA praktiserer dødsstraff med relativt stor iver?''

Det er like ille samme hvilket land det er snakk om, men det er ikke poenget her. Det er ingen kriste prester, buddistiske munker, jødiske rabbier eller hinuistpreseter i USA som sier man ikke er en kristen, buddist, jøde eller hindu selv om man er motstander av dødstraff.

Men her i Norge, midt blandt oss, har vi altså et slik villdyr som foreteller de drøye 3000 medlemmene i det stadig økende menigheten sin at de ikke er muslimer hvis de ikke er tilhengere av barbari.

Ser du forskjellen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...