Gå til innhold

Ingen muslimer kan være mot dødsstraff

Anbefalte innlegg

''Det er da ikke verre enn at USA praktiserer dødsstraff med relativt stor iver?''

Det er like ille samme hvilket land det er snakk om, men det er ikke poenget her. Det er ingen kriste prester, buddistiske munker, jødiske rabbier eller hinuistpreseter i USA som sier man ikke er en kristen, buddist, jøde eller hindu selv om man er motstander av dødstraff.

Men her i Norge, midt blandt oss, har vi altså et slik villdyr som foreteller de drøye 3000 medlemmene i det stadig økende menigheten sin at de ikke er muslimer hvis de ikke er tilhengere av barbari.

Ser du forskjellen?

''Det er ingen kriste prester, buddistiske munker, jødiske rabbier eller hinuistpreseter i USA som sier man ikke er en kristen, buddist, jøde eller hindu selv om man er motstander av dødstraff.''

Hvordan i all verden kan du vite det?

Fortsetter under...

''Det er ingen kriste prester, buddistiske munker, jødiske rabbier eller hinuistpreseter i USA som sier man ikke er en kristen, buddist, jøde eller hindu selv om man er motstander av dødstraff.''

Denne kristne menigheten (ikke bare et enkeltindivid) mener man skal be for flere døde US soldater. De er fra USA.

For ikke å snakke om Lord's Resistance Army, som bruker barnesoldater til å amputere armer og ben av sivile.

===

Vedr. tullingen i Islam Net:

Han er en byggingeniørstudent (!), og Islam Net er utestengt fra det etablerte moskémiljøet i Norge, i følge Islamsk Råd Norge. De ble utestengt fordi de var for lite tolerante ovenfor andres meninger.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Denne kristne menigheten (ikke bare et enkeltindivid) mener man skal be for flere døde US soldater. De er fra USA.

For ikke å snakke om Lord's Resistance Army, som bruker barnesoldater til å amputere armer og ben av sivile.

===

Vedr. tullingen i Islam Net:

Han er en byggingeniørstudent (!), og Islam Net er utestengt fra det etablerte moskémiljøet i Norge, i følge Islamsk Råd Norge. De ble utestengt fordi de var for lite tolerante ovenfor andres meninger.

Med vennlig hilsen

Tullpjatt. Miljøet rundt islamnet er det raskest voksende muslimske miljøet i Norge, i særdeleshet blant unge, med hele 3000 medlemmer.

Som vanlig er du bare ute etter å marginalisere fanatikerne, men ikke går av veien for å blåse miljøet rundt opp et enkelt tilfelle motsatt vei, slik du har bedrevet de siste seks ukene.

Dobbelmoralen din stinker som vanlig lang vei.

Gjest Nord og ned.

Fordi jeg har snakket med alle sammen.Selvsagt.

Er det _min_ bevisbyrde å påvise hva folk _ikke_ har sagt? eller kødder du?

tzatziki1365380058

''Det er da ikke verre enn at USA praktiserer dødsstraff med relativt stor iver?''

Det er like ille samme hvilket land det er snakk om, men det er ikke poenget her. Det er ingen kriste prester, buddistiske munker, jødiske rabbier eller hinuistpreseter i USA som sier man ikke er en kristen, buddist, jøde eller hindu selv om man er motstander av dødstraff.

Men her i Norge, midt blandt oss, har vi altså et slik villdyr som foreteller de drøye 3000 medlemmene i det stadig økende menigheten sin at de ikke er muslimer hvis de ikke er tilhengere av barbari.

Ser du forskjellen?

'' Men her i Norge, midt blandt oss, har vi altså et slik villdyr som foreteller de drøye 3000 medlemmene i det stadig økende menigheten sin at de ikke er muslimer hvis de ikke er tilhengere av barbari. ''

Jada,men det er da stadig folk fra en eller annen religion som hevder at andre ikke er muslimer, kristne, jøder eller hvilken religion de nå tilhører, hvis de ikke oppfører seg sånn eller sånn. Jeg synes ikke det er verre eller rarere at man sier sånt om dødsstraff.

Jeg klarer ikke hisse meg opp over dette. Det er lov å si hva man mener, og jeg tror ikke spesielt mange muslimer blir tilhengere av dødsstraff fordi denne fyren her sier at de skal det. De som lar seg påvirke, er folk som allerede nærmest er "innenfor" slike miljøer fra før av.

Dersom han hadde yppet til bruk av ureglementert vold, blodhevn og andre former for handlinger hvor mennesker tar seg til rette,mot norsk lov, hadde det vært en helt annen sak. Så lenge han mener at dødsstraff skal håndheves innenfor den norske rettsstaten, er deg greit å argumentere for sitt syn. Og synes man at gode muslimer skal være for dødsstraff, så synes man det.

Spinnvilt synspunkt, men det verken provoserer eller skremmer meg.

tzatziki1365380058

Rein overlagt løgn igjen fra deg!

Som kartet litt nede på siden viser er dødsstraff i bruk i nesten samtlige muslimske land i verden: http://en.wikipedia.org/wiki/Use_of_capital_punishment_by_country

Spre din desinformajson andre steder, eller helst ingen steder.

Det er da ikke det samme å praktisere dødsstraff som å håndheve sharia-lover. Det er to vidt forskjellige ting.

USA praktiserer som kjent dødsstraff,men jeg tror de ville sette kaffen i vrangstrupen om du påsto at de praktiserte sharialover.

Jeg vet ikke hvor mange muslimske land som håndhever sharia-lover, kan godt hende det er mange, men du kan ikke sammenlikne det med dødsstraff.

Annonse

Gjest Nord og ned.

Det er da ikke det samme å praktisere dødsstraff som å håndheve sharia-lover. Det er to vidt forskjellige ting.

USA praktiserer som kjent dødsstraff,men jeg tror de ville sette kaffen i vrangstrupen om du påsto at de praktiserte sharialover.

Jeg vet ikke hvor mange muslimske land som håndhever sharia-lover, kan godt hende det er mange, men du kan ikke sammenlikne det med dødsstraff.

Hvor kommer Sharia-lover inn i bildet i forhold til artikkelen om dødstraff?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...