Gå til innhold

Slitsomme DOL-folk...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

9

• frosken

4

• morsan

2

• trollemor;o)

1

Mest aktive i denne tråden

Slik har jeg det noen ganger også.

En gang satt vi på Suchirestaurant og på bordet ved siden av satt en mann alene. Han kunne være i 30-årene og hadde blondt kort hår. Da tenkte jeg at det måtte være SDD.

Ikke sist helg, men forrige helg var vi på Grønland. Det var liv og røre der denne helga, alle mulige nasjonaliteter og SV hadde stand. Da så jeg Sør to ganger. Enten sto Sør i SV-boden og delte ut brosjyrer og pratet politikk, eller det kan være han andre jeg så. Han som var i 50-årene, hadde halvlangt hår, masse sjegg. Han hadde olabukse og dressjakke. Dressjakka så ut til å være kjøpt på Fretex. Stemmer det Sør? ;-)

Hei,

Jeg har kort hår, og veldig kort skjegg.

Jeg ville nok aldri brukt jeans OG dressjakke sammen. Enten jeans, skjorte og ev. lærjakke/frakke, eller ordentlig dress med slips.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletida

Hei,

Jeg ville nok aldri brukt jeans OG dressjakke sammen. Enten jeans, skjorte og ev. lærjakke/frakke, eller ordentlig dress med slips.

Med vennlig hilsen

Ok, fantasien stemmer ikke alltid med virkeligheten:-)

Jeg handler på Fretex . Jeg var innom den dagen også:-)

Ok, fantasien stemmer ikke alltid med virkeligheten:-)

Jeg handler på Fretex . Jeg var innom den dagen også:-)

Jeg er særdeles "vanskelig" og litt forfengelig klesveien, og kan bruke LANG tid på å velge ut akkurat den rette frakken eller jakken.

Det sagt, folk i Paris springer etter meg på gaten og spør hvor jeg kjøpte lærfrakken min! :-)

Fretex pleier jeg ikke gå på.

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletida

Jeg er særdeles "vanskelig" og litt forfengelig klesveien, og kan bruke LANG tid på å velge ut akkurat den rette frakken eller jakken.

Det sagt, folk i Paris springer etter meg på gaten og spør hvor jeg kjøpte lærfrakken min! :-)

Med vennlig hilsen

Trodde du var miljøbevisst og tenkte gjenbruk jeg:-)

Det er vel mange år siden jeg har kjøpt noe på fretex nå, men jeg bruker enda juksepelsen jeg kjøpte for mange år siden. Den var et kupp:-)

Annonse

Gjest oiiamennja

Med vennlig hilsen

Så du ER mann ? :D

Er du gift?

Gjest toodilidoo

Med vennlig hilsen

Jeg ser for meg at sør er litt snobbete av seg, både i væremåte og klesstil, samt litt verdensvant og veltalende.

Pen slank mann i 40 årene.

Jeg ser for meg en jeg chattet med før og har mistanke om at det er han, men d er d sikkert ikke, macwhale?

Hei,

Med vennlig hilsen

''Jeg ville nok aldri brukt jeans OG dressjakke sammen''

Hvorfor ikke, det er jo kult! Men de må til en viss grad matche da, en dressjakke type mørk dress passer ikke så godt - det bør være en blazer.

Jeg ser for meg at sør er litt snobbete av seg, både i væremåte og klesstil, samt litt verdensvant og veltalende.

Pen slank mann i 40 årene.

Jeg ser for meg en jeg chattet med før og har mistanke om at det er han, men d er d sikkert ikke, macwhale?

Jeg har aldri vært macwhale! :knegg: Og jeg er nok ikke så veldig snobbete av meg heller.

Med vennlig hilsen

Trodde du var miljøbevisst og tenkte gjenbruk jeg:-)

Det er vel mange år siden jeg har kjøpt noe på fretex nå, men jeg bruker enda juksepelsen jeg kjøpte for mange år siden. Den var et kupp:-)

Hei,

Jeg kjøper ikke så mange klær at det er et stort problem for miljøet! ;-)

Med vennlig hilsen

Annonse

Hvorfor ikke, det er jo kult! Men de må til en viss grad matche da, en dressjakke type mørk dress passer ikke så godt - det bør være en blazer.

Hei,

Men hvis jeg skal bruke dressjakke (og da tenker jeg business-type dressjakke), så ville jeg nok brukt tilsvarende bukser, slips, osv.

Bruker jeg jeans, så velger jeg en mer uformell jakke.

Men det er selvsagt ikke noe gale med de som velger jeans og blazer, altså! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletida

'' det bør være en blazer.''

Og det var egentlig det jeg mente:-)

Gjest oiiamennja

Jepp, jeg er en mann.

Har mangeårig samboer! :-)

Med vennlig hilsen

Nå ble jeg nysgjerrig!

Hvilken fil kjører du i, og hvor gammel er du?

Har nemlig alltid sett for meg deg som en dame på 45 som jobbet på ressurssenter for voldtatte kvinner :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...