Gå til innhold

Når dagene er tunge

Anbefalte innlegg

Gjest enda-en-grå-dag

Jeg har gått hjemme i 5 år pga en tarmsykdom. Er i perioder veldig dårlig og orker da ikke gjøre noe.

Nå er jeg slik at jeg er dårlig hver morgen (mange diareer og magesmerter) men det roer seg og er i bedre form i 12-tiden. Noen dager kan jeg være i helt fin form også.

det største problemet mitt er at jeg føler jeg ikke "er noe" her i verden.

Jeg er utdannet hjelpepleier og gått 2år på høyskole (måtte slutte pga sykdommen)

men når noen spør hva jeg driver med sier jeg jo at jeg går hjemme.

Har tidlligere hatt små barn hjemme, men nå har minsten som er 2 begynt i barnehage. Da kan jeg ikke lenger "skylde" på at jeg går hjemme med barn.

Jeg har masse ting jeg kunne gjort de 3 dagene ungene er i barnehage, men er litt deprimert om dagen og sliter med å ikke ha lyst til noe.

Det verste er selvfølelsen min.

Egentlig skulle jeg bare fokusert på å bli bedre av sykdommen og tatt det med ro hjemme. Lest bøker, ordnet med alle digitale bildene, sydd klær osv.

Har så lyst til å starte noe for meg selv. Ser for meg at det enste jeg kan jobbe med er noe hjemmefra. Skulle gjerne hatt det sosiale man får med andre kollegaer, men det kan ikke bli slik.

Noen som har noen ideer til meg eller som har vært i mine sko.

Jeg er 36 år og føler at livet mitt står stille.

når jeg våkner om morgenen tenker jeg, i dag skal jeg støvsuge og vaske klær (johoo) ofte blir jeg liggende i sofaen og se på tv.

Trenger en motivator eller noen som kan gi meg et spark bak.

hadde litt lyst til å starte en interiørbutikk på nett (som så mange andre)

interesserer meg veldig for interiør og har en mann som kan starte nettbutikk for meg. så er jeg så negativ, det er drøssevis av slike butikker, hvorfor en til??

Hvis noen spør hva jeg driver med kan jeg stolt si jeg driver en nettbutikk.

Måtte bare få ut litt tanker her i dag (hvis noen gidder å lese de)