Gå til innhold

Har ikke aids, sier Jan Thomas etter vekttapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

JT går ut mot ryktene om at vekttapet skyldes at han har aids...

For et samfunn vi lever i - på den ene siden et vanvittig jag etter å være så tynn som mulig, og på den andre siden rykter og aids (og for andre: spiseforstyrrelser, kreft, depresjon mm) når man så går ned i vekt.

Kanskje blir aidsrykter å anse som komplimenter i fremtiden?

http://www.kjendis.no/2011/09/06/kjendis/jan_thomas_morch_husby/happy_day/aids/hiv/17996025/

Skrevet

Hehe, jeg så den artikkelen og tenkte...mon tro om det ikke er bedre å være litt rund i kjakene fremfor å gå for å være aidssyk... :))

Skrevet

Jeg må si han kledde de 12 kiloene bedre. Han ser jo syk ut på bildene. Men at folk skal slenge ut rykter om aids er stygt :o(

De er så søøøte sammen :o))))

Gjest Modern77
Skrevet

Jeg må si han kledde de 12 kiloene bedre. Han ser jo syk ut på bildene. Men at folk skal slenge ut rykter om aids er stygt :o(

Bare fordi han er homofil og raser ned i vekt må det være aids...

hadde det vært en kvinne hadde det kommet rykte rom anoreksi og bulimi...

Skrevet

''Jeg må si han kledde de 12 kiloene bedre. Han ser jo syk ut på bildene.''

Det synes ikke jeg. Han begynte å bli i overkant blubbete før han tok seg på tak nå i sommer etter bildene å dømme.

Men jeg er helt enig i at de er søte sammen! :o)

Skrevet

''Jeg må si han kledde de 12 kiloene bedre. Han ser jo syk ut på bildene.''

Det synes ikke jeg. Han begynte å bli i overkant blubbete før han tok seg på tak nå i sommer etter bildene å dømme.

Men jeg er helt enig i at de er søte sammen! :o)

Blubbete? Sånn bortsett fra all botoxen hans som poffer opp kinnene hans så syns jeg absolutt ikke han var blubbete. Det var mye mer kledelig enn slik han er nå.

hidi, the scorpion
Skrevet

Bare fordi han er homofil og raser ned i vekt må det være aids...

hadde det vært en kvinne hadde det kommet rykte rom anoreksi og bulimi...

''rykte rom anoreksi og bulimi...''

Kanskje han lider av en av de sykdommene...

Skrevet

''rykte rom anoreksi og bulimi...''

Kanskje han lider av en av de sykdommene...

''Kanskje han lider av en av de sykdommene...''

Ja, for at han faktisk innså at han hadde lagt på seg over 10 kg og tok tak i det og la om kostholdet og begynte å trene før han ble bælfeit er vel helt utenkelig!? Jøjje meg.

Skrevet

Blubbete? Sånn bortsett fra all botoxen hans som poffer opp kinnene hans så syns jeg absolutt ikke han var blubbete. Det var mye mer kledelig enn slik han er nå.

''Sånn bortsett fra all botoxen hans som poffer opp kinnene hans så syns jeg absolutt ikke han var blubbete.''

Jeg synes at hans botox-ansikt så blubbete ut :-) Tror jeg ville synes at han ville sett best ut med en mellomting av før/nå. Eller - sannsynligvis ville jeg likt ham best om han var uten botox og så like gammel ut som han er...

Skrevet

Ja, for at han faktisk innså at han hadde lagt på seg over 10 kg og tok tak i det og la om kostholdet og begynte å trene før han ble bælfeit er vel helt utenkelig!? Jøjje meg.

Du overdriver ikke litt nå?

Han hadde ikke vært bælfeit om han så hadde lagt på seg 12 kilo istedenfor å ta av.

Når det er sagt, så hadde 12 kilo opp neppe tatt seg bedre ut enn de 12 kilo ned. Er i grunnen enig med candyqueen, tror plastikk og injeksjoner må ta skulda for at ansiktet hans så "blubbete" ut - for å bruke dine ord.

Gjest Hulderen
Skrevet

Jeg syns formen på øynene hans er så rare, de passer ikke il resten av ansiktet. Er det et resultt av aniktsløfting, tro?

Skrevet

''Sånn bortsett fra all botoxen hans som poffer opp kinnene hans så syns jeg absolutt ikke han var blubbete.''

Jeg synes at hans botox-ansikt så blubbete ut :-) Tror jeg ville synes at han ville sett best ut med en mellomting av før/nå. Eller - sannsynligvis ville jeg likt ham best om han var uten botox og så like gammel ut som han er...

Ja botoxen hans er grusom. Men den ser jeg fortsatt i ansiktet hans. Han ser bae enda mer dratt ut nå der det ikke er botox.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det var ironisk ment, Lillemus, jeg bekymrer meg ikke over vedkommende.

Du husker ironi:))))

Skrevet

Jeg syns formen på øynene hans er så rare, de passer ikke il resten av ansiktet. Er det et resultt av aniktsløfting, tro?

Det er meget mulig at han har fikset både her og der (ansiktsløftning, øyelokksløft mm). Han har ihvertfall innrømmet Botox.

Men jeg synes øynene er som de alltid har vært, helt fra jeg så han som 'ekspert' i Shopaholic for mange år siden. Jeg synes ikke det er uvanlig å ha den formen på øynene.

Skrevet

''Jeg syns formen på øynene hans er så rare, de passer ikke il resten av ansiktet. Er det et resultt av aniktsløfting, tro?''

Helt sikkert. Han hadde sannsynligvis vært mye penere om han ikke hadde gjort så mye rart med ansiktet sitt. :o) Men jeg tror han er veldig snill og omtenksom da.

Gjest Hulderen
Skrevet

Det er meget mulig at han har fikset både her og der (ansiktsløftning, øyelokksløft mm). Han har ihvertfall innrømmet Botox.

Men jeg synes øynene er som de alltid har vært, helt fra jeg så han som 'ekspert' i Shopaholic for mange år siden. Jeg synes ikke det er uvanlig å ha den formen på øynene.

Nei, øynene hans har forandret seg. Nå har jeg studert dem og googlet. De på dette bildet: http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2008/11/28/1227855415137_798.jpg

Her er øyenformen mye mer naturlig. På det øverste bildet i artikkelen du viser til, så ser huden rundt strammere opp, og øynene vender litt oppover i ytterkant, omtrent som når vi strekker i huden med fingrene for å leke "kineser".

Skrevet

Nei, øynene hans har forandret seg. Nå har jeg studert dem og googlet. De på dette bildet: http://static.vg.no/uploaded/image/bilderigg/2008/11/28/1227855415137_798.jpg

Her er øyenformen mye mer naturlig. På det øverste bildet i artikkelen du viser til, så ser huden rundt strammere opp, og øynene vender litt oppover i ytterkant, omtrent som når vi strekker i huden med fingrene for å leke "kineser".

Ah, ok. :-)

Men jeg har en sønn som "leker kineser", og moren min likeså, så dette er jeg vant til ;-)

Skrevet

www.google.com

;-)

klikka på linken da, og jeg tror ikke jeg orker å google ham....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...