Gå til innhold

Har ikke aids, sier Jan Thomas etter vekttapet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Seriøst? Går det an å ikke ha fått med seg hvem Jan Thomas er? Sånn bortsett fra min mann, som er rimelig bortreist ang. kjendiser... ;-)

er han frisør? eller noe design-greier?

Jeg finnes ikke interessert i Se&Hør-stoff, men må jo innrømme at jeg muligens har hørt navnet på tv eller no'

jeg har installert filter mot design og interiørfolk, det er noe sånt er det ikke?

''jeg har installert filter mot design og interiørfolk, det er noe sånt er det ikke?''

Trodde egentlig jeg hadde det også,- men jeg må ha et hull i mitt... :-)

Annonse

Gjest Hulderen

''Jeg syns formen på øynene hans er så rare, de passer ikke il resten av ansiktet. Er det et resultt av aniktsløfting, tro?''

Helt sikkert. Han hadde sannsynligvis vært mye penere om han ikke hadde gjort så mye rart med ansiktet sitt. :o) Men jeg tror han er veldig snill og omtenksom da.

Enig, ansiktet henger ikke helt sammen, på en måte. Mannen er sikkert grei han, jeg har ikke dannet meg noe inntrykk av ham som person.

er han frisør? eller noe design-greier?

Jeg finnes ikke interessert i Se&Hør-stoff, men må jo innrømme at jeg muligens har hørt navnet på tv eller no'

Jeg er også helt blåst på kjendis-stoff, men akkurat Jan Thomas har til og med jeg fått med meg hvem er ;-)

Annonse

jeg har installert filter mot design og interiørfolk, det er noe sånt er det ikke?

''jeg har installert filter mot design og interiørfolk, det er noe sånt er det ikke?''

Men hvordan vet du at han er i den kategorien der, da? Ha! Den tenker jeg satt midt i sikringsboksen! ;-)

Men hvordan vet du at han er i den kategorien der, da? Ha! Den tenker jeg satt midt i sikringsboksen! ;-)

Ja, det er utrolig hva underbevisstheten plukker opp...

jeg vet ikke hvem f.eks Pia Haraldsen er heller...

Ja, det er utrolig hva underbevisstheten plukker opp...

jeg vet ikke hvem f.eks Pia Haraldsen er heller...

Dette begynner å ligne på sangen "Glemte minner" med deLillos! ;-)

http://www.metrolyrics.com/glemte-minner-lyrics-delillos.html

Dette begynner å ligne på sangen "Glemte minner" med deLillos! ;-)

http://www.metrolyrics.com/glemte-minner-lyrics-delillos.html

hehe

det er nok litt sånn ja, men jeg aner faktisk ikke hvorfor disse personene er blitt så veldig kjente når de bare driver med hårklipp, mote, design og hva det nå er. Så det er litt diffust for meg hvorfor de stadig er på forsiden av aviser og blader.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...