Gjest en kjedelig sentralbanestasjon Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 http://bit.ly/qd0MME 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Fantastisk video. Ble så glad at jeg begynte gråte. 0 Siter
Kalevaala Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Kjempefin! Tusen takk. Jeg elsker gode flashmobs :-) Jeg så for noen år siden en flashmob-opera på BBC fra sentralstasjonen i London (tror jeg). Den var så flott og jeg har forsøkt å finne igjen et klipp uten å lykkes. Her er en annen: 0 Siter
Gjest Kolebra Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Jeg som sliter litt med psyken for tiden hadde nok blitt skikkelig freaked out av noe sånt, hehe.. 0 Siter
Gjest en kjedelig sentralbanestasjon Skrevet 7. september 2011 Skrevet 7. september 2011 Fantastisk video. Ble så glad at jeg begynte gråte. Vet du, det gjorde jeg også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.